Monday, March 30, 2009

movie marathon at sunway...

haluuu!!!

hehe...baru balik dr camping smlm... everything totally awesome...but..entry ni aku bukan nk cerita pasal camping lagik.since gambar2 kat sana tak da kat aku lagi..so dah takda gambar mcm tak bestlah kan kalau nk bercerita..hehe...skang aku nk cerita pasal muvi marathon yg aku buat smlm... bukan depan pc atau tv yer...tapi dekat tgv...hehehe...memula aku tgk..


this muvi..i give 4.8/5 star...really cool...sgt kelakar... aku gelak sampai ke sudah... hehe..really good to watch especially for people like her... cant see any "sale" word.. kekdg aku pun tersedar aku jua begitu... sangat suka beli benda2 yg kekdg aku jarang pakai...bila balik tgk baju tergantung..baru sedar ada yg aku belum pun pakai...so..mmg bagi pengajaran berguna..walaupun aku takderlah seteruk pompuan dlm cerita nih... so..if u want to laugh.. want to learn something...go n catch this movie okeh...


then another muvi..of coz lar yasmin ahmad punya muvi...cant miss it... sebb i am big fan of yasmin ahmad muvi...mulanya nak tgk masa first day release..tp dah aku kena pegi camping...so.. balik je dr camping pagi smlm..ptgnya terus aku kuar..takdernya nak tangguh2 ok..wa suka gilerrrrrrrr ah lagu2 dlm muvi ni...n ade gak lah leh meleleh mata nih utk certain part... especially part si "mukhsin" tuh dgn mak dia yg sakit..then the song he sang..damn good.. bagus budak tuh belakon..dah besar dia... rupanya lagu tuh asalnya dinyanyikan aizat...sedap rupanya suara budak aizat tue walaupun dia nampak cam sombong2... misi skang..mencari ost lagu tersebut...bagi org yg tak brapa suka layan crita yasmin ahmad sebb bosan kununnya...aku nak bagitau..cerita nih pun lebih kurang sama... tapi yg penting lagu nya best..syg si amani takder..kalau ada mesti lagik best... apa pun...ni pun aku rate 4/5...filem wajib tonton bagi aku..tapi tak tawu ler bagi korg...betul tak...

"could it be magic...its must be magic...tell me truth..are u my only one..tell me truth...coz i love you.....-talentime ost-"

6 comments:

d E w I said...

wahhhhh!!!! i m thinking of to do the muvi marathon for this 2 muvi. macam tersama plak. ehehehe..

Ary said...

apa lagik dewi..best wo0o0o...ary mula plan utk tgk talentime dulu.. siap booking tiket tuh...sekali sampai lmbt.. so tgk shopcaholic dulu..tapi ok je tk memana dulu..sebb best kan...hehehe

violet said...

aku bru jak bca promo shopcaholic nih..mcm t'trik gak..rupanya my lurve dah tgk...aura..aura..he..he.

d E w I said...

already booked the tix for 2mrw nite for shopaholics. x sabar ekceli tg dis muvi kuar, all this while just imagine how pathetic becky nih from the novel dat i read. talentime.....probably marathon w 2fast 2furious II this weekend kot. =D

Ary said...

wahh..2 fast 2 furios..aiyoh...itu kena tonton dipanggung wayang..tokleh main dunload jerk...comfirm bergegar panggung..hahha..akan ku tonton jua muvi itu..

d E w i said...

ary...dah complete lom OST talentime?? daku juga sedang mencarik nye. baru ketemu 2 lagu sajor.