Thursday, March 26, 2009

camping this weekend...

Slamat pagi manusia!!!hehehe..

adeh...terasa berat kepala aku 2 3 harini...maybe sebb byk sgt keja... aku asyik buat keja non-stop je lately... hanya semata2 nak siapkan separuh before pegi camping this weekend.. camping??..yer ar..camping utk budak part 6 dekat lembah pangsun, hulu langat selangor.. terpaksa pegi sebenarnya sebb majoriti dr kami tak mau pegi sebb keja skolah yg byk nak mampos... tapi disebbkan ini aktiviti fakulti plus yg handle aktiviti ni adalah lecturer yg mengajar kami..so terpaksalah gagahkan diri jugak untuk pegi.. apa pun..harap camping ni bleh rehatkan minda kitorg yg sgt stress dan workaholic kebelakangan ni...takde lah teruk sgt sampai balik kang sakit2 badan je... wa tak rela begitu..sebb byk keja lagik duh nk buat...

selebihnya..smlm aku ada byk asigment kena submit..smpi satu tahap aku ajak scut kuar lepak smbil buat keja.. mlm selasa mulanya kami plan nak kuar tapi nak tido dulu sebb masing2 letih buat keja.. alkununnya kul 11 bangun then kuarlah kan.. sudahnya dedua hanyut dibuai mimpi indah sampai kepagi..hahaha.. then smlm aku ajak scut lepak lagik.. bukan apa.. rasa mcm blur2 dah aku..otak aku 2 3 harini asyik dgn benda ilmiah je... sementara tunggu scut amik fana keja... aku kuar dulu around kul 7mlm.. mula pk mcm nak lepak starbuck je... aku suka lepak starbuck utk lepak2 buat keja.. or sesaja nak surf tenet..
  1. sebb suasana disitu sangat rilek...
  2. ice caramel macchiato dia yg sgt best...
  3. internet disitu bleh tahan laju..
  4. sofa dia yang empuk itu..

so ilang le sket sengal2 badan aku ni bila berlabuh disitu... hehehe... plus aku kena bagi assignment dekat myluv utk bahagian aku.. so kena le cr port yg bleh buat aku siapkan keja tanpa stress... sebb aku tawu.. kalau aku duduk dirumah..katil asyik memanggil aku.. stress 0o0o kalau dipanggel tapi terpaksa tepis... seolah2 digoda awek chantek tapi kita terpaksa menolak dgn jujur.. hahaha.. sebb kalau aku menyahut panggilan tuh komfirm le tak siap keja2 aku.. so adalah lebih baek aku tidak berada disekitar katil aku kan... hahaha... tp before aku ke starbuck.. aku pegi sunway pyramid dulu..sebb tingin nak makan tako tako situ... memandangkan seharian aku blum makan apa2 kan...

then around kul 1130 scut kol kata fana dah abes keja.. terus aku hantar keja aku dekat myluv.. then pegi kelana jaya... tempat yg selalu kitorg lepak... best seafood place in kl for me.. nnt aku upload gambar dia.. tapi seriusly.. thats the best place for u if u want to eat huge plate of western/ seafood at around rm15 to 25 only... hehe.. parents aku pun kalau turun kl and kebetulan nak makan besar... kitorg akan pegi kesitu... n aku plak kejanya mengintroduce kwn2 ke situ.. bos besar situ kitorg panggey abe.. sampai dah kenal dah muka aku ni..ape lagik selalulah aku kantoi dgn mak aku yg aku asyik pegi situ..mak akan kata

mak : patutlah duit dia selalu habis...asyik mai makan besaq rupanya...
me : mana ada mak.. kawan2 ja yg blanja...hahaha

then lepak2 smpi kul 2..baru kitorg bergerak balik.. oklah..apa pun..enjoys your weekend guys..coZ i know i will...hahaha...see ya..

footnote sy harini: mau muahshi2 sama itu insan chantek disebelah sy...sila jangan ganggu..
hahaha..

2 comments:

Anonymous said...

itu tempat makan, nama nye william kah?

Ary said...

ha ah...hehee..sila refer entry seterusnya...makasih...