Wednesday, March 18, 2009

180903...ke-bz-an dan juga meeting...

aku yg kunun2 fokus dlm kelas en.burn...

huhu..harini kalau diikutkan antara hari yang aku sepatutnya free gilak...kerna aku de kelas ptg je..tapi disebbkan keja yg belambak dan jugak test pada waktu pagi..maka janji aku utk lunch bersama2 seorg teman terpaksa aku batalkan...lagikpun pada sebelah malam aku terpaksa menghadirkan diri utk meeting projek system aku sebb aku system designer utk projek tuh...lagikpun para head2 utk system department ada kelas..maka aku dgn hazwan ler yg kena ganti...adeh..dah le ptg aku habiskan masa dekat lab utk make sure system tuh ok in case stakeholder nak tgk dlm meeting tuh...mana dgn research aku yg tak approved2 lagik oleh supervisor aku iaitu en.zaihan utk di distributed questionnaire...mana taknya..tiap kali aku pegi bilik dia..takde plak...hish..risau giler aku..sebb masa utk submit research aku mcm makin suntuk je..problem statement tak approved2 lagik...gila cerewet dia doh...takpe2...moga2 ada pengajaran berguna kan...

aku dan head of system designer...

aku yg kepenatan...

dalam meeting...kunun khusyuk..hahahaha..

sampai tertido aku kat lab masa time kitorg check system yg kitorg tgh buat...system nih utk projek library automation kitorg...kitorg kena buat 1 company seolah2 real...ada semua department..dan jugak diberi offer letter utk develop 1 library system utk stakeholder kami...agak penat sebb projek nih hanya 20 markah..tapi tahap ke-tensionan kami seolah2 projek ini markahnya 100%...hurm..takperlah...blajar kan..mcm aku selalu pesan si hazewan...

"blajar dulu wan...kawen kemudian..."

hehehe...

No comments: