Wednesday, March 04, 2009

chaiyork2!!

sebenarnya aku sgt penat kebelakangan hari ni...kerja byk..tanggungjawap pun banyak... masalah pun banyak jugak...tapi aku tau...aku dah cukup dewasa untuk pikul semua ni...aku kena tempuh gak walaupun payah.. sebb dalam kepayahan tuh tetap ada kebahagian yg aku rasakan...tuh lah ubat kepada kepenatan aku skang... aku hargai sgt2 tuh semua...pada mereka2 yg tak pernah jemu hadir menghiasi idup aku...aku ucapkan terima kasih...korg buat aku lupa yg aku kepenatan... aku tawu...idup takkan berhenti setakat ni... aku kena terus berusaha utk buktikanaku mampu buat yg lebih baek....

chaiyork2 ary....

coz...

second place means you are the first in the long line of loser...

and you are not...

1 of them.....

prove that people who say this... not wrong...

1 comment:

violet said...

ya!!!keep up d good spirit my lurve!