Tuesday, March 24, 2009

240309

gambar ini tiada kena mengena dgn post ini yer...hadiah buat seseorg...

10.30 pagi td..hujan kat luar...
aku kuar umah al-kunun nk pegi library buat keja...sebb aku tau..aku duk kat umah bukan wat keja..at least dekat library aku buat keja...so masa tgh siap2 aku baru pasan ada belambak msg kat tepon aku.. msg dr myluv...inform aku takde test harini...hehe.. thanks syg for the information... then de msg lagik dr ayien...suh aku kol..terus aku kol pastu.. si yus yg berckp.. ayien semput rupanya... takde sesapa leh hantar dia pegi spital.. kebetulan aku ada keja kena jumpa en.zaihan..yerlah..minggu ni dia takde..rabu dgn khamis dia ckp nk pegi umno punya aktiviti.. so nak tanak aku kena jumpa dia jugak harini utk tunjuk apa2 yg sepatutnya... so aku tak dpt tlg ayien skarang..sebb kalau aku pegi..aku tak sempat nak jumpa en.zaihan dimana dia hanya ada pada harini je..then tak sempat nak patah balik pegi kelas kul 2 sebb aku kat shah alam..dia kat subang nue...agak jauh utk aku patah balik.. so nak tanak kalau aku nk tlg dia aku kena pegi lepas kelas pn fuziah...

Yang selebihnya...nuthin happen..just menghabiskan masa aku dgn buat kerja disisi ayu dgn myluv di lab...hehehehe...ada sorg teman yg sgt gatal harini sebuk nak ngayat mereka2 di sisi aku menggunakan medium ym yg tak seberapa itu..hehehe...biasalah..menghabiskan waktu bujang yg senang...tapi cubaan2 tersebut telah dipatahkan dengan jayanya oleh aku... HAHAHA

btw hope ayien ok..aku dgr dia dlm emergency room tadi...kesian dia..hurm...sakit tak kira masa kan.. try kol berulang kali tak dpt plak...moga2 ok semuanya...

No comments: