Friday, February 13, 2009

suatu hari...

Satu hari..aku ternampak sesuatu yang amat chantek dipandangan mata aku...aku terkaku dan terkedu...terkesima sebentar melihat kecantikannya...maka mulalah kluar perangai gatal aku yang ala2 tergedik2 gitu...hahaha...lalu aku...

me : kamu....kamu cantiklah....

diam...tiada respon dari dia...

me : eh kamu...kamu tawu tak kamu sangat cantik....

tiada respon lagi...

me : ermm....saya nak ckp kat kamu ni...kamu sgt cantik..

tiba2...

entah2 sape : nape kak ai...ckp depan laptop encik burn sorg2...

me : takde...kak ai ckp dia sgt cantik....tapi dia diam je...hehehhehe

entah sape2 : laaa...ye ke...apalah kak ai ni...


inilah yang aku duk puji tapi dia sombong je dgn aku....takpe...pelan2 kan..nanti aku dptlah dia...hahahahaha.....

6 comments:

Ms Mizly said...

haaaaaaaaaaaaaaaaaahhahaha...geylang..si paku geylang..geylang!! apa dia lar anda nih....nak beli laptop baru rupanya...yang!! laptop ini sgt sensitip...mahal tapi cepat rosak. harap maklum. =)

Ary said...

tawu...tapi dia sangat cantik dan seksi...sy mau beli asus le...bukan yg ini...tgk yg lecturer sy punya...mesti ingat sy kata seseorg yg cantik kan...hahaha...ianya adalah sebuah laptop OK...hehehehe

violet said...

aku suspen jerk ngn ayat2 intro tuh..ingt sapa lah gerangannya...kumpul duit bebnyak, kompom x pyh tgk laptop orng lgi..beli yg seksi meksi skali!

Ary said...

haha..ya myluv.. i will!!...paling seksi mekci mcm u ya..hahaha

rubi said...

SATU je perkataan je tuk ko...
SENGAL!

Ary said...

nape?..anda tertipu?...muahahaha...ko yg sengal..baca le habis dulu..tah awal2 dlm otak pk aku tgh menggatal lah tuh...hahaha