Saturday, February 14, 2009

Selamat Hari Kekasih Buat Semua....

hurm...skang kul 4.02 pagi 14 feb...aku baru jerk balik dr jumpa seseorg...harini aku sebenarnya takde mood sgt...rasa serabut je kepala otak aku...kenapa?..hurm...entahlah...sebenarnya ada benda...tapi aku taktau nak explain kat sini mcm mana...aku cuba untuk sembunyikan dr kekwn aku..tp ternyata diorg lebih ngenali aku...aku kuar tadi ptg..dgn niat nak menghiburkan hati... dalam masa yang sama shopping bersendirian...tp diorg perasan kalau aku shopping sorg2 tak ajak sesapa means aku tgh berserabut fikiran...

then aku gi tgk movie upin & ipin tuh...tajuk Geng : Pengembaraan Bermula..kalau tanya aku brapa bintang aku nak bagi...aku bukan setakat bagi bintang..bulan pun aku bagi...sebb crita ini sememangnya membanggakan orang melayu...kagum gila sebb ini hasil dari orang melayu... pengarah nya melayu...tenaga kerjanya pun kebanyakkannya melayu...sungguh sempurna jalan cerita dia...memg seram habis utk standard kartun...lawak pun bukan yang dibuat2...mmg tak terfikir kekdg... tabik aku dgn diorg...ini bukti org melayu mampu buat sesuatu..harap sangat filem tuh boleh berjaya diluar...tak habis2 aku bergelak dari awal sampai last cerita tue...even aku sebenarnya serabut mcm sabut kelapa...at least..kurang le sikit moody aku...kalau idak..aku rasa lagik teruk lah gamaknya....


then lepas habis movie tuh...aku tak tawu nak kemana...aku kol mira tanya dia dimana.. kebetulan dia pun tgh jenjalan keliling shah alam..so aku ajak dia lepak darusalam sementara menunggu pukul 1 pagi..masa aku sampai je situ...
mira : ko nape ni...mcm bermasalah je...
me : hah...takde paperlah...aku ok je..kenapa,nampak aku macam ada masalah ke?
anis : nampak sangat....mcm tgh serabut...ko kenapa ni...
me : hahaha...takde paperlah...aku ok je..kenapa korg kata aku mcm tak ok?
mira : sebb ko nampak lain...ckp pun mcm sinis jek..mcm nak marah2...slalu ko tak mcm ni...
( dlm hati aku terkedu, insan2 ini sememangnya memahami aku...)
me : hurm...adalah...aku tak apa2...jgn risau ok..


tuh lah mereka...insan yang paling memahami siapa aku...walaupun aku cuba sembunyikan.. diorg masih dpt perasan kelainan aku...hurm..aku tawu aku dikira beruntung memiliki orang seperti mereka ini dlm idup aku...bukan setakat mira je..ada lagik 2 3 insan yang begitu paham dgn perangai aku...sebb lepas aku lepak dgn mira n anis..aku terus pegi jumpa seseorg pulak... dan masa aku jumpa dia..ayat prtama yang dia tanya adalah kenapa aku marah2...walhal dia tanya aku elok2 aku kat mana dah...aku terdiam bila dia tanya mcm tuh..sebb bagi aku..aku tak marah dia pun...tapi secara automatik aku menjawap mcm tue..

kepada org 2 yg aku bru aku ketemu tadi...you...i mintak maaf kalau buat u terasa bila i tinggikan suara td...tp 1 thing 4 sure..thanks sgt..sebb masa i tinggikan suara dgn u..u ckp sgt lembut dgn i balik n sedarkan i yg i dah tinggikan suara dan menjwp dgn sinis soalan u... buatkan i tersedar sendiri yg i dah buat u terasa dan rsa bersalah...thanks sebb faham dan sedar i tgh serabut masa tue...thanks sebb aware dgn diri i....thanks sebb u tawu mcm mana nak handle perangai i masa tue dan sabar.... maaf sebb tetiba berkasar dgn u..tak maksud mcm tuh ok...tak maksud nak marah u...i tau kalau i marahkan org lain i tak patut lepaskan pada org lain...i cant help my self...suppose i should say thanks to you coz u start ur 14 feb by spending ur time with me even i dun ask for it...but turn up i tinggikan suara bila jawap pertanyaan u...sorry tau...happy valentine day to u again...

n happy valentine day for others who cares bout me and wish me...pada yang ada kesygan... hargailah mereka seadanya..jangan sampai kehilangan mereka hanya kerana anda tak tawu bagaimana untuk terus menghargai dan baru tersedar yg anda telah terlewat untuk mengenali betapa istimewanya insan tersebut...just dont miis ur chance to know how wonderfull the person it is while he still love u...sebb selalunya bila kita dah tersedar yang kita dah terlepas peluang mengenali insan tersebut...kita tak mungkin ada peluang utk tue lagi.... pada yang tiada... jgn mudah putus asa dan kecewa...kerana semua manusia layak untuk dicintai dan mencintai...cuma...org yg sesuai dan sempurna untuk kita sahaja susah utk ditemui...sesiapa saja boleh merasa bahagia walaupun tanpa cinta..asalkan kita tak pernah berhenti utk terus menghargai...biarlah orang kecewakan hati kita...jangan SESEKALI kita mengecewakan hati orang lain...kekdg pengalaman tuh menyakitkan...tp sesungguhnya sakit itu kan penghapus dosa....setiap yg terjadi ada hikmahnya...jadi aku ucapkan....

khas kepada mereka yang pernah hadir dlm hidup aku sebagai kesygan aku...Terima Kasih untuk Kasih Sayang yang pernah diberi pada aku...dan

Selamat Hari Kekasih kepada semua yang menghargai Cinta dan memahami erti kasih sayang sesama manusia....

No comments: