Tuesday, February 17, 2009

salah hantar msg lagik....

hah...!!
aku salah hantar msg kat abah....aiyohhh..selalu aku salah hantar dekat kekwn jerk....kalini dekat abah aku maaa....hish..mmg dah kronik penyakit aku bab salah ngantar msg ni..bahaya tol..

naseb la msg takde berbau lucah ke...berpoya-poya ke...berjiwang karat ke....aiyohhh...

tp msg tuh berbunyik :

"apa nama movie ko ckp tadi?"


msg tuh aku nak hantar pada si liz sebenarnya...tapi turn up aku terhantar dekat abah plak..hehe..a..apa pun..movie yg aku nk tgk tuh kena mengena dgn org yg aku pernah tiom... hehehe.. liz ckp "org" tuh sebenarnya pelakon..ku leh tgk crita "org" tuh dlm youtube..so aku lupa nak tanya ejaan bebetul drama tuh...tuh aku meset liz n drama yg "org" tuh berlakon adalah drama yg agak femes pernah disiarkan di astro...terkedu dan terdiam aku bila tgk drama tuh...siap buat perbandingan bebetul tuh dgn org dlm drama tuh dgn gambar aku dgn dia yg sempat kami snap mlm newyear tuh....n mmg comfirm...itu adalah orangnya..wahaha...kitorg tak sedar sebb masa newyear tuh dia pakai bulu mata palsu n mekap..tapi dlm drama tuh dia macam netreul ( betul ke aku eja ni )...wut ever pun...lepas aku tgk bebetul gambar dia dgn aku..n dia dlm drama tuh...aku pun...

terkedu sebentar...yerlah...

aku pernah tiom pelakon itu...wihihihi....

2 comments:

violet said...

wah!ada bau kontroversi nih..bleh tau sapa ka orngnya???

rubi said...

hahha..believe me violet...u dont wanna know...tp..da tau kot by now..hik3..