Thursday, February 05, 2009

heheehe..

harini aku bangun awal...kelas kul 9...walaupun smlm tido lambat..tapi rasa mcm harini fresh ja nak bangun awal...aku bangun mcm biasa bagi makan si qaseh...urut2 badan dia kejap..mandi...belek2 internet tgk news...(hurmm..ape nak jadik dgn perak...kejap masuk kejap kluar..org tak tetap pendirian pun leh jadi pemimpin ke..)..breakfast...buat asigment..tapi akhirnya aku tetap sampai ke kelas lambat..kenapa?..haa...sebb qaseh dah pandai meluru kuar bila je aku bukak pintu..ish2 kena babap bontot budak berbulu ni...

da rest...aku kuar mkn dgn bebudak chumel nih lagik...kalini aku bwk diorg pegi tempt yg aku janji nak bwk..hehehe..amat happening dgn mereka ini...hurmmm..macam manalah agaknya bila diorg takde kat sini nanti...

harini...vacation kat PD pulak...yeah...mari kita bergumbira...

No comments: