Monday, February 16, 2009

adey ler..kepenatan...

Wahhh...sangat penat ini weekend...kalau weekend lepas aku have fun n bercutin still penat..minggu ni pun mcm tuh...hari2 jugak aku kuar...walaupun mulanya plan nak duk umah je masa 14 feb tuh ( yerla..aku mana ade sesapa nak celebrate...ececece...)yerlah..hari khamis aku kuar dgn scut dah smpi pagi...jumaat aku kuar dgn jasmin plak..pun sampai pagi...hari sabtu...kuar dgn kekwn ( kamu, thanks sebb spend masa dgn saya..tak harap pun sebb sy tawu kedudukan sy tapi sy sgt menghargainya )...pun sampai pagi..n smlm aku spend masa dgn anis n mira pulak...naseb balik awal kul 11 lebey..tapi still aku udah terlentok dlm kereta...

minggu ni aku sgt byk tgk movie..muahaha...saja..sebb baru nak ada duit sket...sebelum ni mcm out of bujet...so minggu ni maybe terlebih bujet kut....plus aku pk nak spend masa sorg2...for my own time n space...tapi selalunya turn up..bila mlm ade je yg ngajak aku kuar...taknak kuar mcm hampakan diorg plak...plus aku kena le spend masa dgn kekwn aku kan..sama rata, adil dan saksama...hahaha...tapi best haper habiskan masa dgn diorg ni..cuma aku akan kepenatan lah...oklah tuh..at least idup aku terisi...dari lonely jerk..betul tak...takder lah mcm org yg kekurangan kaseh sayang je aku ni....huhuhu...yerlah..sampaikan kakak sendiri yang duduk dlm umah ni aku dah berhari2 tak jumpa...so pagi smlm,aku balik kul 6 pagi..around kul 10 aku bangun aku dgr kakak tgk tv..aku kuar n tegur dia mcm dah lama tak jumpa dia..hahaha..aiyoh...adikmu ini bz bak menteri okeh..cannot help...

harini?..kelas awal 830 - 11.00 , 1130 - 1.00, 2.00 - 5,00 ptg...haaa...sgt berderetkan kelas aku...so pas 5ptg tuh aku nak balik umah dan berehat...mlm tamau kuar dah...nak siapkan kerja aku...enough have fun...dah terlebih fun pun...hehe..ting tong...

No comments: