Wednesday, January 14, 2009

penatnya....

adeh...harini penat giler..coz aku tido pukul 3 lebih pagi smlm..ada keja abah kena settlekan...abah dah bisig2 suh aku siapkan..angin btul aku dgn adik aku..tak bleh harap langsung..nak kena aku yang kat shah alam ni jugak buat semua tuh..huwaaa..geram dowh!!...dah ler kelas berderet harini...nak tido pun tak dpt..pagi2 dah bangun...egege....

ditambah plak dgn 1 lagik masalah...padan muka ko ary..saper suh takder masalah carik masalah..kan dah tambah pening kepala...kepada insan tersebut..im sorry...i tau salah i..i tau lately i mcm byk carik pasal...tp semua tue i pk u tak ambik kesah...mana tawu sebaliknya..rsanya kalini gadoh paling teruk kan...paling tak suka bila i tak habis ckp lagik phone dah letak..aiyohh..tlg ler...paling pantang tue...wut ever pun..xmau tambah masalah yang sedia ada lagik...skang masing2 dah penat..we find another day to fight ok..

the rest...walaupun aku penat+sakit ati+sakit pala+lapaq+ngantuk.. sempat lagik lepak2 dgn bebudak comel tue kat restoran bigfoot ttdi shah alam..hehe..diorg yg menceriakan hari2 ku... happening sungguh diorg... n aku seperti biasa... sungguh seronok dikelilingi mereka2 yg cumel ini...hahaha...nanti aku upload gambar tue...tak dpt lagik dr diorg..coz hp aku takde bateri..so tak dapat ler snap2 sendirik...mengharap dr kamera diorg jugak...kepada peminat blog aku yg baru...hehe..thanks sudi baca...daa..gudnite n morning to u...

2 comments:

Anonymous said...

he..he..nice summary. i like it, i wish, we'll share lots of fun & sweet moment like thiz again..thanks my lurve!

Ary said...

haha..i always have fun and sweet memory when i with u myluv...hehehe...