Saturday, January 17, 2009

lelong+bz+pool..

aiyohhh...sangat tired...smlm aku bz satu hari..dalam erti kata yang lain minggu ini aku bz...pagi2 buta dah bangun..dah le aku tido kul 2pagi day before smlm..bermakna hari khamis le..hari jumaat pagi aku bangun kul 7..kasik makan qaseh..bersihkan kandang dia..online jap sebb nk check barang aku letak kat lelong (wahaha...terkejut kan bila buku yang harganya rm19.00 kat MPH aku bley jual pada harga rm21 dekat lelong..huhu..tuh namanya rezeki)

harga aku telah kotakkan merah dia..ehehe

then online ym 5 minit..aku dah kena siap pegi itm..dalam masa sama aku ada barang yg aku jual dlm lelong tuh utk dihantar..aku terpk mira nk kuar amik payment dia...so aku bagi dia pakai keta aku supaya dia leh tlg aku post barang tuh.. nasib dia tlg..tapi ini bermakna aku takde kenderaan le lepas tuh..memandangkan aku bz..aku decide aku stay jerk kat itm sampai kelas aku kul 3ptg..dengan tak breakfast..nak kena jumpa lecturer subject research aku..kena jumpa ketua program settlekan pendaftaran kursus aku..bisnes lagik..kelas lagik kena attend..aiyoh..sgt penat...habis kelas kul 6 aku sempat singgah library jugak..baca paper sket...then mira datang amik..lepas hantar diorg kat umah..aku kuar gi cr makan..lapar dowh..1 hari..mcm puasa plak sebb time tuh dah 630ptg..balik umah baru leh rilek..makan2 sambil main dgn qaseh..(sangat nakal dia skang..aku plak yg penat tgk ke aktifan dia..) dlm around 8 mcm tuh mas kol..mulanya ingat nk kuar mkn dgn mira..tapi memandangkan aku dah spend masa dgn diorg before tuh..so aku decide mlm tadi aku spend masa dgn mas n liz pulak..walaupun penat..still kuar..then pegi main pool kat steben sampai kul 4 pagi...n aku smpi umah dlm kul 6 pagi... erm..penatkan?..sebb harini aku bangun kul 10.00pg..bermakna aku hanya tido selama 4 jam sahaja..so aku pk harini 1 hari aku nak berehat..nak tido...

tapi...ada org tuh smlm tak jadik dtg lepak dgn kitorg dekat steben sebb dia ada kelas..so dia ajak aku pegi mid valley harini...taktawu nak pegi ke tak...sebb dlm masa yang sama...sis ajak aku melawat keluarga ezzax dekat pahang pulak.. sebb bapak dia baru meninggal..(innalillah)...

begitulah cerita aku utk smlm...penat kan jadik aku?..hahaha..but im happy..coz aku ada spend masa untuk belajar..cr duit..n have fun dgn kawan...so..trying to find time n space to rest... yeaah...tapi..mcm mana dgn midvalley n pahang?...adeh..

tgklah mcm mana...

me : guys...i dun wanna talk about gurl anymore...

mas & liz : yeah rite ary....kita tengok brapa hari....

all : hahahaha...

No comments: