Saturday, January 24, 2009

230109 + 240109

Smlm mastura membebel dgn aku..seyes..aku tak pernah dgr dia membebel macam tuh..aiyohh..hehe..tetiba dlm otak aku aku terbayang dia bertukar menjadi raksasa jahat yang byk wat bunyik..hahaha..haruskah aku panggey ultraman utk tukarkan dia jadi benda lain?..hurm...atau aku panggey spiderman utk seal mulut mas?..korg tlg aku solve ni yer...hehehe

kenapa mas membebel?aku kebizian skang...n memg aku kekdg takde masa nak check kesihatan kabir..bila dia tawu je aku tak tukar minyak itam lagik...terus dia start khutbah jumaat dia...sian liz...tak pasal2 kena dgr sama...hahaha...dah ler kitorg tgh semangat main pool tetiba je kena berenti main sebb mpsj dtg..hehehe..pastu on da way balik mastura pulak membebel...adoiyai..takpe..aku paham nape ko bebel...ko membebel sebb ko risau kan...terima kasih kerana risaukan aku yer mas...yerlah aku takde sesapa nak risau...so bila tawu kawan baek aku risaukan aku..at least rasa gak la ade org syg.. sian kan kat aku..takde org syg...hehehe...dah le kalau merajuk kena pujuk dirik sendirik...tapi takpelah..dah biasa kut...buat bodo sudah walaupun hati ni tingin nak org pujuk...hehehehehe....ala...tak perlu semua itu..bukan mati pun takde org pujuk...betul tak?..kuang3...dah besar maa...

nak sambung tido baliklah....semlm balik kul 5 lagik...aku dah 3 hari tak berborak dgn kakak...walhal duduk serumah...entah apa yg jadi dkt dia n dah jadi kat aku..masing2 dah tak tawu...yelah..aku ade rumah...dia tak balik2 lagik..bila aku kuar dia tak balik lagik...bila aku balik..dah pagi..dia tgh tido..aku tido..dia bangun gi keja...hurm...entahlah pe nak jadi...apa pun...hope semua ok...maybe dia marah aku tak bagitau dia abah eksiden..seyes..aku sebenarnya terlupa...bukan saja2...tapi dah abah takda apa2...so oklah kan...keta abah ja yg teruk..alhamdullilah semua ok...

rite now...at this moment...at this time...i miss someone who used to be my fav...my gurl...n my everything...i miss this 1 so damn much..miss da way she kiss my cheek..when she hold my hand in my car...i miss to watch her face...i miss the way she make me fall again n again..but i know...i am no one for her..if i have a chance...i want 2 hug her..kiss her...and pampered her for the rest of my life...but i know...it cant happen aite....just because...i am nuthing.....and i am no one...n i know..she never ever miss me..even a lil...thats all...

p/s : kenapa mesti dgr 'perlu kamu' bukan 'cuba'?kerna saya fahami..saya bukan yang terbaek untuk kamu ( sampai syurga yg sy pilih )...

2 comments:

rubi said...

tau kn x ske dgr aku membebel..so blajar2 ler check kabir tuh..ko tu bkn x de mase nk check...tu satu hal la...lgpon ko x tau pon nk check ape kn...huh...tu la..aku tau ko tu x de sape nk risau...so sbg adik beradik selibra..aku kene la risau kt ko...kuang3.. :p

Ary said...

adey ler...kat sini pun dia membebel...blaa...bla..bla...