Thursday, November 27, 2008

Untuk Kamu..

babe..b tertanya tanya dalm hati sekarang..dimana hilangnya kamu yang pernah b kenal dulu..apa yang kamu tgh fikirkan..apa yang ada dalam hati kamu.. kenapa kamu tak benarkan b berada disamping kamu dan mengenali kamu...kenapa kamu tak pernah berkongsi lagik rasa hati dengan b mcm dulu...tak sayangkah kamu pada b..tak jeleskah kamu tengok gambar b dgn org lain..tak pernahkah terdetik dlm hati kamu...aku cinta sama dia dan dia milikku...walaupun sekali..tak pernah kah sayang..tapi yang pasti b tawu...b takkan pernah dapat jawapan tuh kan dari kamu..

ego kah kamu syg...sakitkah hatimu syg...TOLONG....jgn seksa b sampai mcm ni...b mohon tue jerk dari kamu...benarkan b berkongsi rasa dalam hati kamu...sebb itu gunanya ikatan yang kita ada sekarang...

always loving u my princess...one n only...##
kata hatiku##

3 comments:

Anonymous said...

chaiyok chaiyok selalooo~

Ary said...

harap dia faham maksud aku scut..

Anonymous said...

hurmmm..aloo broo..hurmm..yg bwh2 pnya entry cm sdey jekkk...pastu tgh2 cm bhgia gleee...n now npae cenggini lak bro? huhuhu..aku trut merasai ksedihanmu..ntahlaa..tp seryes..bca blog hg neh, cm bca novel siotttttt...huahuahua..pape hal pon kip it up bro!~ never give up! yeah2~! ;)