Saturday, November 15, 2008

handbag dan org kesygan kita...

Percaya atau tidak..sebenarnya yang memakai handbag adalah bukan kaum wanita..sebaliknya pasangan mereka..pelik kan..sukar dipercayaikan?..haaa..ni faktanya..



1)kalau kita pegi pasar malam atau shopping complex yg ramai2 orang..kekdg kita tgk si bf yg menggalas handbag sedangkan si gf tgh belek2 barang.... ni kerana..kekdg si gf ni bila dah leka melihat barang..dia tak sedar handbag dia main letak je kat situ..so lepas si bf bayarkan barang tuh..dia terus belah jerk dari situ tanpa mengambil handbag dia..so..semasa dia tgh memilih barang..si bf akan diperintah utk memegang handbag dia...dan dia adalah peluang melihat barang2 dgn lebih bebas..kesiann..

2)kalau time tempat ramai2..kita selalu tgk si gf ni mcm kechik jerk..handbag dia plak yg besar.. rasanya bukan kita jerk tgk..tapi pemangsa2 yg lain...so that..si bf dgn penuh rasa bertanggungjwp akan menghulurkan tangan untuk membantu dia memegang handbag dia yg lebih besar dari tuannya..hehe...untuk keselamatan..yerlah saper lah berani ragut handbag yg nampak kechik disisi pemegangnya kan...

3)si gf malas nak bwk handbag sendiri...sebb dia rasa nak berjalan bebas...apa guna bf kan ada kat sebelah..dia shoping tapi barang takder pun kat tangan..so dia akan berfikir seolah2 dia belum shoping apa2 lagik..maka dia akan terus bershoping sehingga ada barang ditangan...haha..betul ke fakta aku ni...tapi ni rasa aku lah..sebb sepanjang pemerhatian aku dan pengalaman sendiri...begitulah..haha..maka..handbag dan barang2 akan dibwk oleh si bf...kesian lagi..

so kesimpulannya...korg rasa..handbag 2 siapa sebenarnya yg pakai..haha..tapi wutever pun..demi keselamatan orang kesayangan kita..walaupun itu bukannya fesyen kita membawa handbag..kita tetap akan merasai pengalaman membawa kehulu ke hilir handbag diorg.. haha..begitu jugaklah aku harini...sepanjang masa di jalan TAR..aku adalah manusia yang ayu membawa handbag kesana sini..ting tong..


p/s : "wink"

1 comment:

FroZeN-RoSe said...

truthfully..owg tak suka tengok guys bawa handbag..klu pegang je takpe..ni siap letak kat lengan..adeh.. hampes2..seriusly..rasa cam nak tarik handbag tu..pijak2 tangan laki tuh..bagi balik handbag kat dia..rasa2 dia ble angkat tak lg handbag tuh..hohoh