Wednesday, November 19, 2008

bz day...

haha...aku amat bz 2 3 hari ni..apa yang aku buat yer..meh aku senaraikan..

1) hari sabtu...teman kangaroo tuh pegi jalan TAR beli baju convo dia..kuar dah pukul 3..so balik around kul 8 lebih dah..aku sampai umah pun dlm kul 9 lebeh..

2) hari ahad..pegi berkelah dekat ulu yam dgn dia,scut,fana,liz,mas,dyno,xyra..pegi dah kul 11..tunggu dyno sampai kul 12..sudahnya balik kul 5...lepas tuh lepak karaoke sampai kul 8..gado2 lagik dgn dia..plan awal nak pegi klcc pastu..so pegi klcc beli kasut dia..then hantar dia balik umah..aku mode marah masa tuh...sampai umah terus tido..kul 11 aku dah tido harituh..

3) hari isnin..still dlm mode marah..no morning msg for her today..bangun tido awal..tapi aku ngadap internet je smpi kul 12..then dia hantar msg admit dia salah..so jumpa n then teman dia pegi amik jubah dlm around pukul 2..lepas amik jubah..kuar mkn dgn cousin dia n abid..kul 8 mlm ke klsentral untk setle tiket flight mak dia..then balik amik kereta kat giant kul 11.00..aku pegi jumpa some1 lepas tuh..lepak sampai kul 2..giler best mabuk2 dgn batik ( barli + tek tarik ) ..hehe..sangat menenangkan pkran dgn perjumpaan tuh..serius..hilang beban dm hati dan pkran..hampir kena saman dgn polis sebb driving tanpa pakai tali pinggang + pakai telepon masa tgh driving....

4) hari selasa...bangun awal pagi dlm kul 645..kunun nak pegi jogging...tapi betul kalini kitorg pegi jogging dekat tasik shah alam..sangat menenangkan fikiran..lepak makan breakfast then balik pegi swimming dekat umah abg kechik..sampai kul 11..then kul 1 kuar pegi itm lagik..amik jubah typah..beratur n menunggu sampai kul 4 ptg..balik umah tido sampai kul 8..bangun terasa flu dgn batuk dah kurang harini...jasmin kata harini hari sehat gua..hehe..lepak umah abg kechik..suppose aku pegi kolej jumpa myluv...tapi sebb aku belum habis edit gambar dia..takut nak pegi sana..kang kena marah...

5) harini..sepatutnya bangun pegi jogging lagik pagi besok..11 pagi dah janji dgn myluv(joy) hantar dia ke lcct..dia balik sabah.. :( ...around pkul 2 jumpa sharha dekat damansara ( kembar aku ) .. then mlm taktawu nak buat apa lagik..

6) esok iaitu hari khamis..rasanya nak pegi lepak umah mas...setlekan keja yang ada kaitan dgn abg..

7) hari jumaat, konvo muna..taktawu lagik nak pegi ke tak..hehe..rasanya wajib pegi kut..tgklah..

8) hari sabtu..konvo sharha..ni wajib pegi..kembar aku kan...rasa bangga dia dah jadik insan berguna..

9) hari ahad...blum ada plan..nak kemas umah kut...mak nak datang..aiyorkk...

10) hari isnin..konvo adik typah..pun wa kena pi..aiyoh...

kesimpulannya..walaupun aku ni tgh cuti sem...jadual aku dah full untuk seminggu..penatnya...

No comments: