Sunday, November 23, 2008

frends...

Wah..amat penat harini..baru bangun sebb smlm 1 hari aku kuar..pagi dalam kul 9 dah kuar...pukul 2.30 pagi harini baru aku balik umah..giler kan..lalu kat jalan nak ke rumah aku yang seram tuh sorang2..muahaha...act dah selalu kut aku buat mcm tuh..tapi pagi tadik mcm ada terasa seram2 gak ler..sampai cermin blakang pun aku tak berani nak tengok..hish..tak suka perasaan tuh..jangan ada sebelah aku..sudahlahhhhhhhhhhh....

745 pagi

mas : ello..ko tido lagik eh..

me : ellooo..haa..nape...

mas : ko wat ape harini..temankan liz pegi convo abang dia leh tak..aku keje..

me : ok...nak gi kul brapa..

mas : ni liz da mandi..jumpa kat itm lah jupg..

me : ok...

huhu..kalau mas yang mintak tlg..serius aku susah nak tolak..kenapa?..entahlah.. sebb dia selalu jerk tlg aku..tlg dgr setiap masalah aku..apa jerk aku merepek mesti dia dengar jerk..lepas tuh paham kenapa aku amik tindakan keatas apa yang aku merepek tuh...jarang kan ada kawan mcm tuh..plus dia jugak dah mcm kenal aku..byk benda antara kami yg sama..aku tak payah ckp dia tawu jerk aku ada masalah.. even aku tak bleh berahsia dgn minah ni.. bil tepon aku pun dgn nombor dia jerk..tak pun nombor si scut..haha.. sebb kalau apa2 jadik aku mesti ngadu dgn dia..n selalunya bila aku ngadu nasihat yang dia bagi mmg aku dapat terima dan melegakan ati..maybe sebb birthday kami hanya berbeza 2 hari kut..horoscope pun sama..so ada tindakan dan perangai kami yang sama..bezanya..dia awek..aku plak begini... kalau idak..sudah semestinya shopping ke apa ke yg feminin ni mesti kami buat bersama2 ... haha..tp tuhlah..dia mmg kwn aku yg paling memahami selain abg kechik n scut....tekiu yer mas...u r my angel..

lepas phone call tuh aku sebenarnya tertido balik..hahaha..kul 9 liz kol..aku dah kelam kabut terjun katil pegi mandi..ya ampun pak..gua terlajak tidur... :P terus je aku kuar umah jumpa diorg dekat itm..then kitorg gerak ke putrajaya dimana kedua dua kami sebenarnya enggak tawu jalan kesana..hahaha..so pe lagik..signboard jugak guna..sampai sana terus jumpa family liz..happening diorg ni..suka mummy liz..sangat muda walaupun anak dah besar2...mmg mummy pandai jaga badan..aku tak habis2 puji dia..suka jerk dia..biasa..aku kan ada gen abah..hahaha.. mulut manis.. kalau tak takdernya mak ayien leh syg bangat sama aku..huhu.mak mertua skang pun mcm ok jerk dgn aku.. janji setiap tutur kata kita menghormati diorg..betul tak..

then smpi ptg dekat sana..ktorg balik ke itm jenguk mas..lalu depan gerai2 bunga depan tuh..tak puas ati aku..harini byk bunga cantik..semlm mcm hampeh jerk masa aku nak belikan dekat muna.. aku kena suh diorg pilih n decorate balik bunga2 tuh..teddy bear besar pun takder jual harini.. aku ingat nak belikan dia teddy... dah janji mcm tuh...masa ulur dia bunga pun dia tanya mana teddy...sowi yang..takder org jual teddy kat sini harini..nanti b belikan ok..yg sama besar dgn b.. ;) hish..rindu nak kish kamo... tp seperti kata kamu... behave urself..hehe..ya ya..

then kitorg pegi lepak karaoke..very da best..juz 3 of us..n kitorg amik medium room sebb ingt muz nak join..skali tak jadik..best sebb yg ada kat situ pun kwn2 terbaek aku..so mcm takder segan silu lagik takut pictching lari..haha..aku melalak bagai apa lagik..yeah..lepas semua.. betul tak..

then mlm sampai pagi..dinner dgn mas n liz..then mas hantar liz keje..aku duduk lepak dgn mas sampai pagi lepas tue..biasalah..lagikpun rasanya aku dah lama tak lepak borak2 crita dgn dia..so mcm recover balik cerita2 aku yg tertangguh..merapu yg bukan2..aku kan lonely..bini ada tapi bz..so dkt sapa lagik aku nk bercerita selain abg kechik..kalau tak bukan dgn mas..so kat sini...aku ucapkan..

terima kasih mastura..sebab ko slalu jadik milo pada mata aku..muahahaha...



2 comments:

scutz said...

huhuhu...sengih aku tgk ada nama aku~

ary said...

hehe..aku pun ikut sengih