Monday, November 10, 2008

hari ini...

hari ada exam..paper bahse arab(amat terkejutkan aku amik arab..haha) aku mcm malas2 je nak baca...aiyoh entah pe jadik dgn aku sem ni..amat malas sekali...wish mak ada sini..so dia leh monitor aku study..mcm di monitor aku bgn pagi..hahaha..pe ni ary..bila nak berdikari idup sendiri ni...

smlm pegi open house rumah si am...mulanya tanak pegi sebb pk si ayien(ex aku) tuh mesti ada...bukan apa..malas la..kang gado2 lagik...kang kata si am dgn surya pun aku rampas dari dia.. dah la kata aku skang merampas kwn2 dia(mas,liz,scut)..wut da hell kan..lagikpun cik putri takder..aku kang nanti pegi mcm org bujang plak..mula lah ada yang nak kenalkan aku kepada sipolan bin sipolan kang... haha.. tapi si angel(mas) tuh duk marah2 aku ala2 makcik ataupun dlm short formnya ala2 muka milo ku bygkan bila dgr dia membebel.. :P .so aku mengerakkan jugak diri aku yang amat malas sekali bersosial sekarang...and lepas tuh temankan diorg pegi ice skating dekat sunway...da umah am dgn surya pun berdekatan sunway pyramid..tapi aku tak join pun...malas..jadik photographer tak berbayar jerk dekat diorg...nanti aku mintak liz gambar diorg berskate sebb phone aku takder bateri masa tuh...so cybershot mcm mana pun tetap tiada berguna apabila tiada sumber tenaga..


da only pic aku sempat klik dgn phone aku sebelum dia tiada fungsi lagik...


aizul dgn adik liz yang cantik..juju..

n smlm jugak aku kenal sorg kwn baru..yang mmg awal2 aku dah boleh gelak2 dgn dia...aizul nama dia..senget jugak dia ni..mcm2 yang dia bercerita...mmg buat aku gelak sampai terbatuk2...tak salahkan meramaikan sahabat...

yang lainnya..nuthin interest...aku byk lepak rumah skang...kemas2 umah..sepah2kan balik.. haha..tiba2 aku rasa mcm dah lama aku tinggalkan benda yang aku suka buat suatu masa dulu... aku dah lama tak main ps2...dah lama tak main pc game... dah lama tak tengok tv... dah lama tak memasak sedap2 utk diri sendiri...hurm...kenapa?..maybe sebb aku jugak berubah seiring waktu..yeah..juz need my own time to give myself space to be wut i used to be...cuti cuti...

p/s : wa rindu sama kamu..kamu tawu tak?...

2 comments:

easzoul eusoff said...

windu kamu jugak..nnti kita gelak² lagik yer.

mcm mana paper arab...ana ante leh jawab kaaaa~

nice to meet u ma dear...always wish u all da best

amik nih...muacksxxx

~coco

Ary said...

haha..yeah..nnt jumpa dgn kamu lagik kita gelak2 lagik ya..

paper okeh jerk..bleh la kut jawap...

nah amik balik mynewsugardaddy...

muahhh...

-haha-