Sunday, November 30, 2008

hidup aku harini..

harini dengan smlm..aku duduk umah jerk..saja malas kuar sebb aku nak rehat..badan still tak sehat..malas nak gerak ke klinik lagik walaupun ada nenek tuh duk membebel suh aku pegi klinik...siap nak kol kakak aku lagik suh panggey ambulan..haha..macam aku ni sakit teruk jerk...(aku selsema jelah mas...jgn risau le..) so aku duk umah...tido seharian smlm.. mas ajak temankan dia niaga dekat itm pun aku tolak..harini hari rehat aku jasmin kata..hehe.. sebb tuh rasa mcm dah ok sket..abg kechik pun dtg tido kat umah aku dgn anis..temankan aku sebb kakak tak balik umah..harini aku kununnya nak kuar berjogging..skali disebbkan smlm aku balik darussalam pun dah kul 12,borak2 last tido kul 2..sudah tentu nak bangun kul 7 amat payah sekali kan..haha..keseudahannya..aku bangun pada pukul 11 pagi..wahhhhhhhhhhhh....puasnya aku tidooooooooooooooooo....hahaha...like heaven kan..takder sapa nak suh aku bangun..bangun jerk aku cek barang yang aku letak dalam lelong.com..saper kata tido pun kita takleh buat duit kan..haha...

aku bangun tgk abg kechik dgn kuarga duk tido lagik kat depan..malas nak kejutkan diorg..aku online jup sampai pewut aku rasa lapa...then aku sediakan bahan nak masak nasik goreng..hehe..sedapkan..best bila ada org datang umah..leh main masak2 ramai..hehe..dah makan kitorg lepak tgk tv sampailah kul 4 tadik baru diorg balik umah diorg..plan mlm ni..mana lagik kalau tak pegi ke darussalam..smlm masa on da way balik jasmin kol..dia pelik tgk aku online ym tapi tak tegur dia..tapi pas aku ckp aku baru balik darusalam baru dia ok..lama tak bergayut phone lelama dgn dia..so smlm..aku tido kul dua sebb berborak dgn dia..ada 1 2 soalan yang dia tanya aku tak dapat jawap...yang buat aku terdiam berfikir..im sorry u..lagi soalan yang i dapat bagi jawapan..



skang..aku tgh tgk crita addams family kat HBO..muahaha..aku ckp kat kakak.,..adik bradik dlm crita tuh mcm dia dgn abg..si kakak asyik wish..dia sorg ja dlm family.. skali tau apa kakak kata..


yeah..mmg pun..kakak jadik budak pompuan nama wednesday tue,abg jd adik lelaki dia..n kamu baby yang diorg selalu try nak bunuh...


n aku...

wuttttt????... :O


hahahaha...

No comments: