Monday, November 10, 2008

lalala...


today song.....
Afdlin shauki : Hari ini..

sejak mula hinggga kini ku lena..
keringatku hanya sia sia...
sendirian ku abaikan dunia...
menunggu nanti aku tiada...
tiba-tiba sentuhnya aku terjaga...
duniaku penuh dengan kemungkinannya..
aku..pasti akan bersama...mencari bahagia...
suatu hari...tiada lagi..
ku abaikan anugerah yang diberi...
kini pasti akan kutempuh segala...galanya...
biar nanti...ku mengerti...
mengapa kau dan aku disini........
belaianmu mengajarku ertinya..
kehidupan yang tiada terduga..
kepastian yang tiada kujaga..
mengundang rasa hidup bermakna...
kini mahu kucoretkan liku2nya...
kini akan kulakarkan keindahannya..
tahu dulu kita sama..mencari bahagia...
hari ini...ku kan pergi..
mencari siapa sebenarnya diri...
aku pasti..akan menempuh segala...galanya...
biar nanti..ku mengerti..
mengapa kau dan aku disini..
tiada lagi aku mahu..
dibelenggu kegelapan dalam hidupku
dengan tangan ku yang terbuka..
aku syukuri segala..kurniaannya...
hari ini ku kan pergi..
mencari siapa sebenarnya diri..
aku pasti akan menempuh segala..galanya
biar nanti..ku mengerti...mengapa kau dan aku disini.......

No comments: