Wednesday, November 05, 2008

pensil...


baru je habis tgk cerita ni..mesti ramai yang tertanya2 ada ke crita nih..yer ada cuma diorg ni mcm tak mengekpos sgt..pastu astro tetiba nak tayangkan cerita ni dlm astro movie pakej dia..aku ni kat umah nama je ada astro..tgk nya tak pernah..yerlah internet free kan..online ja 24jam..mmg ebat betul laptop aku ni..sebb bertahan 24 hour 7 day...kekdg 2 hari on baru off...wahaha..giler kan..tapi tuh lah..ebat sungguh acer aspire 4520..ta payah asus ke toshiba ke..acer sudah...janji tawu macam mana nak jaga..betul tak?
ok..back tue this story..sgt sedih n best crita ni..bisa buat gua meleleh...since aku jarang tgk astro..apa lagik..aku dgn tangkasnya mencari sahabat aku yang pakar dlm mendptkan muvi2 ni utk mencari cerita ni...lagipun paper exam aku 10hb..macam ada masa sket nak melayan benda2 alah ni..so td tgk sorg sambil ber ym dgn sis..seyes..sedih sgt..budak cacat..tapi tekun mencari duit..da dpt duit..kasik mak dia semua..apa yang dia nak cuma 30 sen utk beli pensil..dah beli..dia melukis je..cacat,tapi pandai melukis..walaupun mak dia mcm tak jaga dia..tetap dia syg..tetap dia jaga..wah..aku ni yang mak jaga macam putera raja ni..tak pernah mcm tuh..mak marah sket aku dah bleh melenting balik..tuh lah tak pernah bersyukur sungguh...wut eber pun..syabas kepada pengarah crita ni..sebab sdikit sebyk dia da berjaya sedarkan aku ni..yang cukup sifat...yang cukup akal..tapi tak pernah berusaha dan bersyukur dgn apa yang aku ada...hurm..ary..ary..apa nak jadi ni..pegilah study.....huhu...

No comments: