Saturday, November 22, 2008

happy convocation yang..

Selamat Pagi Manusia...hehehe..waktu skang menunjukkan pukul 445pagi...and aku terjaga pagi2 ni sebb smlm aku tido awal bangat lepas pekena nasik lemak depan itm tuh..aiyoh..sangat melalokkan nasik lemak tuh..so kesimpulannya jgn makan nasik dia lagik..nanti ku tido awal n perut ku tak bergerak maka lemak pun bertambah2...BAHAYA tuh..hahaha...

aku letih amat sebb smlm aku pegi swimming lagik..plus ptg tuh..pegi convocation dia..aku tau dia takut aku tak pegi..sebb dia dah start msg bebukan..ade ke wish happy convocation kat aku..hehe..walhal yang convo nya dia bukan aku..morning msg pun dia bgtau dia dah on da way aku tak ckp paper..juz morning n congrats jerk...dah tawu dah perangai dia dah..nak tanya aku pegi ke tak..taknak..ego tul bini aku ni..sekali aku tak reply msg dia pun...blagak lagik syg.. haha.. bawu tawu.. b dah kenal kamu ok..tak payah ckp pun dah tawu..haha.. so smlm 930am bawu pegi itm..mula ingat nak suprisekan dia..biarkan dia pk aku tak pegi..kira mcm dia kuar dewan baru nampak aku lah..sekali elok aku sampai..jalan kat tepi dewan.. majlis pun tak abes lagik..tetiba dia kuar dewan dr tepi dewan.. bebetul kuar depan aku yg tgh berjalan tue...aiyohhhhh...kantoi!!..dah tak suprise lagik.. haha.. terkejut kan..sebb kejadian tuh teramatlah kebetulan..mcm dia tawu jek aku nak lalu..kebetulan sebb org yg kuar tuh org kesygan kita..aku pun tak bujet benda tuh bleh jadik..takdir kan..mas dgn liz pun pegi convo dia.. dah mmg jadik rutin kami..bila ada kwn convo kami akan try pegi..n ni convo ke 2 aku attend atas passport yg convonya adalah org kesygan aku..memula aku pegi convo ayien ( ex aku )..baru jerk sem lepas...sem ni..serious aku tak sangka..aku akan attend convo dia pulak..tak sangka sebb 1 day aku akan termasuk dlm sejarah hari penting dlm idup dia..the one yang suatu masa dlu aku tak mimpi pun dia akan jadik milik aku..hehe..cuma brani pandang dia dari jauh jerk.. huhu..

sowi yang..b mampu bagi bunga tuh jerk..

n..juz read a msg.i receive good reply from her..which i dun expect to much she will replying my sms congrat her for convocation..she text me back n telling me she luv me..that msg i receive around 1045pm..and i read it when i woke up juz now around 430am...happy to read that msg..n for u yang..thanks a lot..coz tak penah segan nak berjalan mesra sebelah budak pendek n buruk ni..i luv u 2 ok..i know its a weird feeling for u..first time for u..weird coz im not a man..rite.. but its ok..ill help u to gone tru wit it.. ;) juz make sure its worth for me to wait..ok yang..

abg long dia : dah kul brapa ni..lekaih panggey mas dgn liz..aku nak pi semayang jumaat..hang tak pi ka..?haha..

me : kalau lah boleh abg long..saya dah pi dah..hahaha..

No comments: