Tuesday, June 09, 2009

morning u oll...

MORNINGG!!!...

wahhh...mcm lama dah aku tak update blog aku nih..kenapakah?...penuh dgn artikel dr paper jerk..jugak kenapakah??..

kerna..minggu lepas kerja aku adalah baca paper dan majalah..buat indexing paper dgn majalah baru hari2..makanya..hari2 ler aku baca semua paper kat mesia nih secara percuma..hehehe..best wo0o0o tak pyh beli..cuma yg tak bestnya...aku kena baca semua..even iklan2 dlm paper tuh...sebb kalau selalu kita cuma baca selected news yg kita rasa mau baa jerk..tapi skang..kena bc semua..agak mengantuk jugaklah..coz cuba byangkan..ada 1 hari aku kena baca majalah al-islam 5 buah..majalah anis 3 buah...adoyai...bukan salah baca majalah begitu..cuma not in my reading fav list...hehehe...

apapun weekend aku biasa2 jerk..hari sabtu pegi damansara alkunun nak tukar smartcard astro sebb wosak..sekali aku terlupa yg hari tuh besday agong..so cuti makanya astro tutup..then terus aku dgn kakak pegi lepak paparich for breakfast..muahaha..best giler sekali skala breakfast besar mcm tuh..
kakakku..
byk kitorg melantak...pastu terus ke cineleisure damansara tgk muvi lagik...mlm plak aku merajinkan diri melepakkan diri dgn liz n mas dekat pool steben pandan indah sampai kul 4 pagi..pastu gi tgk muvi lagik dgn kakak..wahaha...sgt best...yang lelain yg aku buat...nnt aku story..skang aku kena turun tingkat 3 dbp..harini keja aku dibahagian khidmat pelanggan...so limited sket nk ngadap pc..apa pun ..adios...

4 comments:

violet said...

nice pic..like ur pic wif kungfu panda..rajin2 keja ye..

Ary said...

hehe..ada nampak cam kembar tak baby?..

violet said...

kembar??klu bsr mcm tuh..x dpt lah peluk lgi..haha..

Ary said...

i can hug u wut...whole you..full..bleh squeze2 lagik..hehehe...so u dun hve to hug me...let urself be free...hahaha..i was the one who hugging you...