Friday, June 12, 2009

habis sudah...


Yeahhh!!!...aku grad sudah...



hehe..syukur alhamdullilah..smlm result aku dah kuar...semuanya clear...tapi..kalau aku sedikit rajin..mesti lagik gempak ( setiap sem ckp mcm nih..alih2 aku malas jugak)..kira sem nih agak berbaloi dgn usaha akulah...sedikit rajin dan kurang malas...sem nih aku jarang berpoya2 kuar mlm2...kalau de pun hanya ujung2 minggu..lelain aku byk fokus keja aku..sape2 yg follow aku nya blog nih tawulah...skang yg tinggal..praktikal jerk..makanya pasnih aku bukan lagik student...tapi walau apa pun..tgh tunggu bulan 8..aku nk apply for master plak..org kata..belajar bior sampai ke negeri cina kan..aku plak..mau blajar smpi dah takde benda aku bleh blajar...walaupun pada hakikatnya..aku malas nk wat asigment(ade tak blaja yg tak pyh wat asigment)...hehehe...


da rest...bekerja di dewan bahasa nih..mmg bagi banyak peluang untuk aku terus belajar benda baru...aku rasa beruntung gila..agak terkagum dgn koleksi novel dia yang jumlah dia boleh memuatkan bilik aku dirumah...serius..semua jenis buku dlm mesia nih ada kat sini..so memana buku yg aku pernah terrbaca sedikit dlm hidup aku nih...adalah peluang utk aku baca smpi habis..so nnt kat sebelah kiri nih..aku akan letak..senarai buku yang aku baca sepanjang aku berkerja disini..n dlm masa yg sama..aku akan explain kat korg sket2...apakah sebnarnya kerja seorang pustakawan professional..sebb aku tawu..kebykkan korg mesti pk..kerja kitorg duduk kat depan kaunter library n cop tarikh pulang buku jerk kan...hehe..kalau ler sesimple tuh..takdernya susah pyh kitorg belajar selama 5 tawun nih..so pe lagik...rajin2 tgk update blog sy..akan sy ceritakan apa itu..LIBRARY SCIENCE...


p/s:tgh berusaha keras menghabiskan buku cerita setebal 600 muka surat tanpa skip satu pages pun...hehehe..


No comments: