Sunday, April 05, 2009

My weekend....

4/4/09

i just spending a great weekend with this gurl...



and this gurl who-always-mencelah-menyebuk-suka kenakan aku tak pasal2...hahahaha



but most of the time i feel great to be with the gurl all the time plus when the first one been so noty kenakan aku tak hengat...dalam duk batuk2 pun bleh selamba dia kenakan aku...hish...


masa kat dlm phone fair..still sempat amik gambar kan..hahaha

tghari kitorg pegi SACC mall for the phone fair.. my first time to be there since i live in shah alam for almost 2 years now...betapa kesian kat aku kan...hahaha...even 1 utama yg jauh dr umah aku pun aku dah smpi beratus kali..inikan SACC yg hamatlah dekat...hehehe...si aini parent dia datang situ..while aku dgn joy jenjalan tgk phone fair disitu...


then got free tiket for akademi fantasia consert from kakak...well another advantages when u working with MAXIS ... my first time also...before ni aku followup gak akademi fantasia ni but aku tak pernah pegi konsert dia but kali ni bilamana aku langsung tak amik tawu who the contestant...tetiba pegi konsert dia plak..so agak ternganga2 le tgk sapa yg buat persembahan... ourluck coz kebanyakannya best bangat...pompuan nyanyi lagu amy search mmg kagum gila..but the boys..mcm pondan sungguh...eran aku kenapa ramai yg terkinja kinja menjerit nama diorg sedangkan terang tang tang haaa menyanyi mcm haper lagik....another suprise bila Dato Siti Nurhaliza jadi juri...so ada ler org tuh duk aim nk amik gambar dgn situ...kena plak tempat duduk kitorg bagus giler coz bleh tgk siti agak dekat le jugak tanpa sebarang halangan.. makanya org tuh sgt ler suka..naseb dia tak tolak dr tak join konsert ni..kalau tak sure menyesal bila aku cerita kat sini yg siti pergi..hahaha...kan kan myluv...


but everything yg best semua mcm turn off bila yg kuar tuh rubisa n zizi...sedap si rubisa tuh nyanyi...maybe sebb dia nyanyi lagu feberet aku kan..tiada lagi...best lagu tuh..aku selalu nyanyi kalau pegi karaoke dgn mas n liz..tapi bila dah terkeluar terus rasa mcm bebetul takmau tgk lagi af..kebetulan rubisa kawan si canjoe n myluv...so bila yg tinggal hanyalah jantan2 harap muka je lebih...baek tak pyh tgk lagik..naseb le tiket free kan...tapi apa pun..lepas je habis konsert kitorg menuju umah aini dikajang tido kat sana...so harini pagi2 dah gerak balik sebb masing2 ada byk keja nk dibuat plus test yg berturut2 utk aku besok..adeh le..jadik enjoy..meh kita buat keja n study ramai2...sebb dah tak brapa hari nak final exam n submit semua final prject...risau plak takut tak terbuat semua tue...

apa pun..weekend ini sgt menyeronokkan..tapi aku amat heran...mereka2 ni sudah hebat mengenakan aku...hurm...even aku suh si titi on offkan henpon dia yg tokleh send msg pun bleh dijadikan isu oleh si aini...hish tak bleh jadi ni...harus diasah skill aku utk kenakan mereka balik kaw2 punya...muahahaha

tunggu ya...sekian...setakat ini sahaja aku merapu....


p/s: counting the day....tik tok tik tok...

No comments: