Monday, April 20, 2009

merapu rapu...


pernah tak..satu hari..korg pk..nak tinggalkan segalanya yang korg ada sekarang...yang korang ada pada hari ni...tak kiralah perkara mengembirakan korang dan jugak perkara yang merunsingkan hati korg?..pernah tak terpk..nak tinggalkan semuanya n start semuanya balik...mulakan semuanya baru...hidup baru..kawan2 baru...persekitaran yang baru...teman baru...kerja baru...

this is what i think rite now...im hated to choose..im hated to choose wrong person again n again...im hated to admit that i make a mistake again...im tired to fall in love with the wrong person again...tried to forget for a while n tetibe teringat balik...penat utk rasa perasaan tuh dah hilang..tapi tetiba muncul balik...penat digunakan..penat mempergunakan...penat utk jadik insan yg lemah...penat dengan apa yang kita ada...penat menjaga hati org lain..penat menjaga hati sendiri...penat dgn tanggujwp sehari hari sebagai anak...sahabat...pelajar...penat segalanya2..

tapi tuh tujuan hidup seorang manusia kan...selagi ajal dikandung badan...selagi jasab kita masih bergerak berjalan diatas bumi tuhan...selagi tuh kita takkan berhenti semua nih...kalau pun aku berjaya lepaskan semua ni...sanggupkah aku tinggalkan segalanya 100%..adakah aku takkan mencari semua nih balik...adakah aku takkan merungut yg aku rindukan semua nih balik...rindukan sesuatu yg ada disekeliling aku dan rindukan apa yg pernah aku ada...

i do have fun wif mylife...i hve everything that others dun really have..but sometimes..i feel tired...i love someone who dont deserve to hve da love...i care about someone who not even care about herself...i adore people who really not notice about my existance...i just want my own space n time..to sit down..n thinked what i really want..what i really wanna do..did i regret to do that...did i felt sorry for what ever wrong things i did...i just want my self..

coz i know my weakness...i know myself...i hate that i hve the weakness...but at least..i feel so lucky...coz not all people in this world..can accept their own weakness..am i rite?...setiap ada keegoan sendiri smpi tak sedar diri diperbodohkan manusia lain...sebahagiannya belagak tak tentu pasal tanpa sedar dia dah memperbodohkan diri sendiri...that what i hve..to still strong..to hve ability to walk in this cruel world..n to smile...even deep inside my heart...no one know..no one seems to be care to know...but i think..till i still hve a gut to be strong...im still here...so kalau tetiba 1 hari..blog nih dah tak wujud lagik...aku pun tetiba ilang...kwn2 pun tetiba baru sedar aku ilang...tuh bermakna..aku dah lepaskan semuanya...utk sesuatu yg baru dlm idup aku...yang aku sendiri tak pasti..bila...

sekian..setakat ini aku merapu.....

2 comments: