Thursday, April 30, 2009

hari malas saya...


smlm seharian aku duduk dirumah..kunun nak study..tapi aku study tv jerk...ym on tapi sape pun aku tak layan..1 sebb,kerna de org pakai laptop aku..1 sebb lagik aku mcm takde mood nk ngadap internet sgt smlm...tak pasal2 de org kata aku sumbong harinih...

pastu aku tido sgt awal smlm...kenapa?..entah...mungkin kerna cuaca yg sgt panas skang...atau mungkin smlm hari malas aku kut...hahaha..dah biasa busy..tetiba skang sgt free...so wasa mcm malas nak mampos...asyik kuar jerk...tak larat da...si qaseh pun aku tgk bermalasan jek...asyik tido bawah katil aku...smlm dia tido dgn aku...pastu dah aku bangun dia sambung tido bwh katil lak..aperlah anak aku si bontot berbulu tuh...dah jadik mcm si garfield dah...takpelah..asalkan dia happy kan...

tgh dlm mood sparuh tido separuh awangan2...ada msg masuk inbox aku...aku baca tanpa perasaan pun..yg hanya aku mampu reply utk msg berjela2 tuh...adalah 'ok'...aku pun taktau kenapa aku dah tak berminat dgn msg tuh...mungkin sebb dia kejap ada kejap takda mcm biskut..hehehe...so..bila sesekali timbul begitu dgn msg2 begitu..rasa mcm nuthing ja...not so interesthin anymore...so..lepas berbalas 2 3 msg dia yg kepelikan aku jwp sepatah2 je...aku tido...malas nk pk apa2..

so harini..ada kelas kena attend utk paper 2hb nih...hurm...study2...2 last paper...2 last chance for me...chaiyork2 ary...

No comments: