Thursday, December 18, 2008

kehilanganku part 2

2 minggu...

aku idup sendiri..dikelilingi keluarga tersayang...tanpa deringan handphone..tanpa bunyi sms...
tanpa jari aku menaip sesuatu di keyboard...aku dah jadik biasa...kenapa?

1 dis...aku balik kampung drive sendiri...setelah di ignore berhari2..dia hantar msg..bagitau yang dia selalu dgr cd tue.terima kasih sebb bagitawu...terima kasih sebb masih ada hati utk bertanya.. takperlah..kalau dah macam tuh yang kamu mahu...aku pun perlu masa utk diri sendiri..giving my own self space and time..im so damn tired actually...demam..flu..rasa disisih..macam2...

balik kampung..selalu tempat untuk aku carik ketenangan...

satu mlm aku bc blog seseorg..some1 yg pernah ada dlm hati aku...some1 yg aku kira pernah muncul dlm kamus idup aku masa aku muda2 dulu...yang aku tak pasti dia masih ingat atau idak kesah kami..skang kami dah mcm adik bradik pun...tak mcm aku ni pernah bersayang2 dgn dia jerk..tak macam aku ni pernah sebbkan dia bergaduh dgn adik angkat kawan baek aku sendiri..merangkap kesayangan dia masa tuh. ( sure dia gelak gilak kalau dia sedar aku berckp pasal dia)..aku kagum dgn dia skang..kalau dulu dia yg aku kenal adalah players..buaya darat yang mmg pandai dan hebat gilerrrrrrrr cover...sampai aku pun terkena..hehe..tapi disebbkan 1 cinta yg dia jumpa semasa masih dgn aku..dia dah berubah..tahniah pada kamu yang ku pernah gelar "the top players in the universe"..merangkap sifu aku..adikmu ini kagum dgn perubahan kamu..skang title tuh dah kena tukarkan..jadik "the EX top players in the universe"..dia jugak orang yang pernah bagitau aku...

awek insan yang jujur ary...yang kita kena hormat...jangan mainkan perasaan dia.. walau macam mana pun dia buat kita..walau sesakit mana pun dia bagi pada kita...walau cinta dia pada orang lain..tapi tuh yang kita nak kan..yang kita sendiri pilih.. jadi layan dia sebaik mungkin.

yeah..tahniah pada kamu..sebb dah ketemu...sebb dah berjaya berenti jadik players mcm dulu.. ..n dlm blog kamu ada tulis pasal ary kan...u know wut..im not womanizer rite now...my one n only cuma dia..muna..no more others now..so dah tak payah nak ingat nama2 lain..hehe..tak baik kan..mcm tuh..sorang dah la...yang lain skang hanya kawan..not more then that...wa ikut cakp kamu..kan kamu sifu...tak begitu nicky azrian...hehehehe...

No comments: