Monday, December 29, 2008

wut im doing last 2 week..

Pada tanggal 20hb dis hari jumaat aku attend muz punya majlis penganugerahan untuk bisnes dia..Hai-O marketing..dia dah dapat anugerah CDM utk bisnes yang dia buat tuh..bangga giler tengok kawan aku sorang dah berjaya...dia sorang jerk pengkid dikalangan mereka2 yang dapat anugerah pulak tuh..so sape kata pengkid tak bleh berjaya kan..kitorg baru jerk berumo 24 tahun okeh..huhu..bila tgk dia dah berjaya macam bagi semangat baru plak pada aku...come on ary..lets move on..dont waste your time anymore...yeah yeah..so berikut gambar di sekitar majlis tersebut...

ni masa dalam perjalanan ke majlis..dia dah lambat ni tapi jalan jem so..ape lagik..snap2!


liz dan muz...dihadapan banner yang terpapar wajah muz..hehe..


aku dan muz

mas and muz

kami berempat...ada lagik 2 org kawan kami yg pegi..tapi gambar tasha dgn che aa aku takder..so yg nih jerk mampu aku letak..hehehe...
Faizal tahir buat persembahan...best gak ar..rasa macam dalam konsert..ehehe..selain dia M.Nasir pun buat persembahan..tapi tak sempat nak snap gambar dia..

and the next day...aku habiskan masa dengan lepak dekat great eastern mall..yeah tempat biasa..borak2 dengan kawan..sebelum tuh aku ingat nak balik umah jerk..tapi masa aku pegi mas berniaga tetiba dia call ajak jumpa..so pe lagik..aku lepak dengan kwn aku tuh sampailah mlm..then pegi umah mas amik laptop then balik shah alam..n weekend ni...byk benda terjadik dgn aku..(refer post aku sebelum ni) n hangout dgn kwn2 aku lagik...so kesimpulannya...mode aku kebelakangan ini..sangat happy..walaupun pada hari2 biasa aku menghabiskan banyak masa dirumah...sampaikan kwn2 aku paksa aku kuar plak..aku pun taktawu naper aku asyik memerap dirumah..tapi maybe sebb weekend aku asyik balik lambat jerk..pastu aku rasa mcm dah lama jerk aku tak habiskan masa atas katil aku yg best tuh..ni nak masuk new year...kena pkkan wish list baru...yeah..nanti kita sambung posting lain yer...see ya...

hidup kena mesti gembira...baru bermakna...hehe..

No comments: