Sunday, November 08, 2009

Love and trust...is to different thing but important in order to make relationship work..

As for me...love should come from heart...without any reason..without any terms and condition..

And trust should come from our willingness..

But sex..not as important than 2 thing i mention before..tp bg aku walaupun tak penting tapi kita sebagai manusia tetap memerlukannya..pun begitu...kita tetap xboleh mix dengan dua perkara diatas sekali..coz without trust..you never have a honesty in love..and trust without love..you never feel the happinest...

sometime..we need someone to make us wake up and appreaciate life..kekdg dgn keikhlasan hati kita jugak kita boleh buat orang percaya apa maknanya sayang...tapi tetap..perlukan kepercayaan yang tinggi..

As for me..i always try to make sure i always appreaciated my love..coz that person know how to appreaciated me..and i know nobody can love the way she did...the sensitivity..the way she took care of me..i can feel the honesty and the love even she never said that to me...and i kow how she trust me in other way...

As myself..i know sometimes i forget to apreaciated..forget what other people did to me..i keep doing the mistake.keep doing things that make me felt guilty..and forget to show how much i love them because of my own ego..

I know..humanmake mistake..but if we keep doing the same mistake..adakah itu sengaja atau sememangnya tak disengajakan?..i do lose someone just because i keep doing same mistake..balasannya..aku da pernah rasa bila org yg aku syg terlupa nk hargai aku..

aku tawu posting ni sedikit merepek..tp atas nama kesilapan yg aku lakukan...atas sebb janji yg aku buat aku jugak yg mungkirkan..

Jadi aku pohon sepuluh jari..ampun maaf..mungkin aku terlupa untuk menunjukkan sayang sampai aku lupa menghargai orang2 yg sepatutnya..mungkin aku tak sebaik mana..but deep down inside me..i need u as much as i love you...mungkin cara aku silap..mungkin langkah aku salah..tapi kepercayaan yg diberi tak pernah aku cuba hapuskan untuk benda2 yg aku sendiri tawu salah..aku tawu.utuk dpt kepercayaan org tuh susah..nak musnahkannya je senang..jadi sedapat mungkin aku akan cuba jaga..


Everybody need love..n I think love must came with trust..but if trust came with a lie..what should we called it ya?do people can survive with love n lie?i think should telling mine everything now..



No comments: