Monday, November 23, 2009

balik kampung...

Fuh...

saya dah balik kampung...yerlah..nanti raya haji tak dapat balik kampung lagi..kesian kan..nak buat mcm mana..dah ada tanggungjwp..keja tetap kena keja..kalau tak mana nak cawik duit...

Hari khamis dgn jumaat yang lepas saya cuti..kemudian hari sabtu dan ahad jak kerja..then hari ni coti balik...ni sebb saya suka keja saya..time orang coti sy kekdg jak tak coti..time saya keja kekdg 2 atau 3 hari ja..kalau org len 5 hari seminggu..macam agak bosan kan kalau melalui hari2 yang sama...hidup haruslah berubah2..barulah adventure..hehehe..so adventurenya keja sy adalah...saya kerja pukul 7 pagi pada hari raya haji nanti..huwaaaaa....

td majuk ngada2 dgn org tuh...hehehe..saja ja..ade isu sket td tapi dia da berjaya pujuk pun..kagum dgn kasih sayang dia dan kesabaran yang ada tue..apa pun..miss u so much..

itu sajalah...nnt2 saya free update lagi...nak tgk apa mak sy masak dkt dapo..yayaya...

No comments: