Wednesday, November 04, 2009

hohoho..


Hurm...

Pagi tadi mak kol..tapi aku still tido..yerlah..aku keja kul 12 smpi kul 9 mlm minggu ni..balik umah dah smpi kul 10 lebih..borak2 dgn ksygan aku sudahnya minggu ni aku tido dr kul 2 pagi smpi kul 9 pagi..bangun pun terus siap gi keja..si qaseh pun tak terlayan..dah la masa mummy dia dtg haritu aku lagi takde masa layan..asyik lari dari umah je keja dia...

Yang mak pulak..bila aku kol ondaway balik keja...dia complaint..aku bz smpi susah da dia nak kontek aku..huhu..ya ampun mak..bukan sengaja..anak mu ini bekerja mencari rezeki yg halal..

Bila balik keja td..aku terfikir..alhamdullilah..skang aku hanya perlu tumpu kerja saja...coz keperluan lain sudah cukup..mungkin tak sempurna tapi bagi aku dah cukup sgt..yerlah..kita harus bersyukur dgn apa yg kita ada kan..n aku mmg cukup bersyukur utk tue..cukup makan,minum...cukup kasih sayang..sudahlah kan..

Actually mcm2 benda jadi lately..just aku sempat update sikit2 jerk..hehe..pasal convo pun belum sempat crita kan..hurm..mmg nk crita jugak..coz takut kenangan tuh hilang mcm tuh ja..at least kalau aku crita sini..mana tau one day hilang ingatan ke..aku leh refer sini..tul tak.. : P ~ ..

Walau apa pun..syukur alhamdullilah..tahun ni mcm tahun bahagia sket bagi aku..tak mcm tahun lepas...betullah..hidup kita ibarat roda kan...tuh sebb kita x boleh ngalah bila ada ujian..sebbsetia satu kejadian tuh ada hikmahnya...

Rasanya ini saja kut..esok atau bebila aku de masa aku crita lagi..skang nak tido dah..nak kol dak busuk tuh..so guys..sleep well ok..remember..

Sometime we dun have to find the happiness..The happinest we gained from giving happinest to the one we love has been something irreplaceable.And no matter where we'll be in life, whether if this will go sour and sweeter, we must take this as our learning footnote to living a happier journey..

hug n kiss...gudnite..

No comments: