Thursday, July 02, 2009

Surat Rasmi Utk Sahabat

Ary Cariana Abd Aziz,
kereta merah,
jalan simpang siur susah nak straight,
poskod 03101984,
negeri atas tanah,
masih dibumi.
__________________________________________________________________

Cik Bernama M berakhir A,
d/a dodot yang berwarna putih,
jalan sekarang dah rambut straight,
poskod 29091984,
negeri atas tanah,
masih dibumi.

Puan,
TIDAK HADIR KE MAJLIS RUMAH BARU.

Bahawasanya saya seperti nama diatas ingin memohon maaf kerana tidak dapat hadir ke majlis bacaan yassin dirumah baru puan pada hari jumaat bersamaan 3 Rejab 1430 iaitu pada minggu lepas diatas sebab- sebab yag tidak dapat dielakkan.Ini kerana saya pada tarikh kejadian sedang berkhidmat berbakti kepada nusa, bangsa dan negara demi memastikan generasi berikutnya terus melihat warisan turun temurun bangsa melayu kita.

2.Sehubungan dengan itu, saya ingin memohon jasa baek puan untuk memaafkan saya sebagai seorang kawan yang baek hati lagik berpekerti mulia serta 110 sifat2 terpuji yag lain dimana permohonan saya ini jugak mendapat sokongan insan2 lain yang juga mengasihi saya dan jugak puan sendiri.Sejuta kemaafan diminta dimana pada pendapat saya tiket menonton transformer jugak tak mungkin dapat menebus kesalahan saya ini.

Oleh itu segala Kerjasama Puan amatlah dihargai.Kerana tiada yag lebih baek dari puan sebagai sahabat saya yang dapat saya temui untuk saya kirim surat ini melainkan kepada puan sendiri.

Sekian, Terima lah Qaseh.

Saya yang jarang-jarang menurut perintah,



Ary Cariana Abd Aziz.
Sahabat Puan,
Yang sentiasa kenakan puan kaw-kaw,
Tapi sebenarnya sangat baek hati.

-----------------------------------------------

Cik bernama M berakhir A.
Yang sentiasa cantik dan baek.

7 comments:

L3o said...

hehehe.. nice one!! :)

rubi said...

hummm..nie je...?..
mcm nie ko mntk sorry..?..

1st da la bday aku pon slh...
2nd panggey aku puan plak tu..
pastu ko puji diri sndr plak tu...
and pastu siap ingatkn aku yg ko slalu kenekn aku kaw-kaw plak...

cube ko cite sket cane aku nk maafkn ko...?

rubi said...

hummm..nie je...?..
mcm nie ko mntk sorry..?..

1st da la bday aku pon slh...
2nd panggey aku puan plak tu..
pastu ko puji diri sndr plak tu...
and pastu siap ingatkn aku yg ko slalu kenekn aku kaw-kaw plak...

cube ko cite sket cane aku nk maafkn ko...?

L3o said...

:-O ayoik..~ u in trouble buddy..~ cant help much.. :p

Shopaholic_Sinful said...

gud luck to u la.. cik ruby dah ngamok!

Ary said...

aiyark...

1st...ko ingat senang2 ke org bleh dpt surat rasmi dari aku...ko sorg jerk..lecturer aku suh buat sebb aku ponteng kelas pun aku tak nah nya buat...tapi ko xsuruh pun aku buat...

2nd..birthday ko tue aku sengaja jerk salah..sebb aku nk tgk ko respond ke tak surat aku nih..ekeke..aku ingat ler birthday ko..so kalau ko perasan ada salah..bermakna..ko baca semua ler butir2 surat aku nih kan...kan kan...ekekeke..

3rd..kan format surat rasmi pakai puan..aku respect ko lah tuh..bukan sengaja panggel ko puan..

4th..aku kenalah puji dirik sendirik..untuk membina keyakinan diri..kan aku takot2..ko tak yakin plak tahap keikhlasan aku mintak maaf..hehehe..joy kata org memaafkan bergantung kepada keikhlasan kita...nih tandanya aku ikhlas lah nih..

aku ingt ko aku suka kenakan ko kaw kaw..sebb aku nk ko tawu..aku jahat2 pun..aku syg ko sebnarnya..heheh..

dah la weh...jgn ler marah aku...ko cantik,lemah lembut,baek..so maafkan ler aku..jgn cemarkan kecantikan ko dgn muka marah aku,lemah lembut ko dgn tahap kesinga-an mcm warga leo tuh ( ko kena ingat ko libra..libra cool jerk beb)..and kebaekkan ko dgn tidak memaafkan aku...hehehehe

sowi...sowi..sowi...aku bukan sengaja...sowi........

is said...

comel.
kim salam..