Tuesday, July 14, 2009

Menarik Harini..

keja dekat dewan bahasa ni memang seronok..nak tawu kenapa..sebab library dia besar..macam jenis buku aku jumpa..yang 18sx lah...yangdiharamkan dimalaysia lah..yang besar gila..yang kechik gila..yang lama..baru..mcm2 ada..kali nih aku jumpa sebuah buku yang buat aku gelak ja sepanjang aku selak2 helaian2 dlm buku tue..walaupau ianya adalah sebuah KAMUS!!..yerlah..tak pernah ok aku gelak ataupun senyum tiap kali bukak kamus...tapi kamus yang nih mmg aku suka..mau tawu kenapa?..sebb kamus nih adalah..




hehehe...

dont u ever play with the word seperti dibawah dgn bebudak hip-hop terutamanya

bone..blumkin,dizick,fink..kitty cat..onion..
( maksud2 perkataan ini kurang elok sebenarnya..berbaur lucah)

but used this...

boo = panggilan kesayangan seperti baby...
breezy = awek,panggilan kesayangan utk awek...
bizzle = bitch ( mcm sopan sket dgr kalo nak maki org kan...)
Erk = mengganggu
sku me! = excuse me
pixx = goodbye

contoh ayat = stop erkin' me,foo..

hahaahha...mmg aku gelak berdekah2 belek2 buku ni...so peeps, before you floss get the cross!

i'm pixx yo!..hehe..

No comments: