Monday, July 27, 2009


Hari ni hari isnin...sedar tak sedar harini tak payah bangun awal siap2 pegi keja..tp aku still rasa pagi tadi mcm kena gi keja ja..biasa lar..kat umah kan..i mean kampung..hehehe..dah 2 bulan rupanya..kejap je masa berlalu..rasa mcm baru smlm aku duk nebes2 utk start praktikal..skang dah habis pun..so aku balik kedah jap..cuti seminggu sebelum start kerja baru...kerja baru?..yeah begitulah..

tapi apa pun skang tgh tunggu reference check...kalau semuanya ok..insyallah aku start kerja 3 Ogos ni..my first serious interview and succesfull...aku pun duk blur2 lagik bila diorg bagi pre-comfirm letter dkt aku..yerlah..first time kut aku pegi interbiu..to tulah..naseb ada gen abah sket..time berdebat masa interbiu tuh aku sempt lagik komen keja dgn gomen nih boring..muahaha...mungkin atas sebb tuh masa interbiu peringkat ke 2 orang tuh tulis besar2 atas kertas aku.. SUCCESSFULL-GOOD COMMUNICATION..kekeke..so..pasnih bekerjalah aku..apa pun diorg kata..aku dpt keja tuh..tapi ekna tunggu reference check baru bebetul comfirm..sempatlah aku cuti kejap...balik kampung..tanam jagung..hehhe..aku bwk si qaseh balik sekali..so smlm aku drive ada ler teman menyanyi..aku nyanyi dia meow tak berenti..smpi umah bleh intro dia bergado dgn kucing adik aku dulu..sian anak aku..aku pulak bangun pagi tadi liat nak mampos..terasa mcm kena bangun gi keja jerk..dah biasa kan..walhal dah habis praktikal da..aku start keja balik next week..mak dah ulang alik kejut aku bepuluh kali..agaknya tuhlah rasa baby kan bila terpaksa kejut pagi2 tapi org liat mau bangun...hahaha..nak buat mcm mana kan...


tuh jelah aku bleh merapu..owh ya..skang nih aku tgh dlm proses renovate blog jualan aku..aku de jual handmade card kat situ..yer handmade..aku yg buat sendiri..so kalau korg nak beli..jenguklah blog tuh..tp jgn skang..aku masih dlm rposes memasukkan barang n borang..hehe..so later korg check ok..adios...

No comments: