Monday, December 28, 2009

u make me love u..

1245am...

hurm..time ni..si pencurik hati sy mungkin sedang tido dlm keadaan merajuk...
tp taktawu nape rasa makin tambah syg tuh dekat dia...

Sebb tawu dia syg tuh sebb dia merajuk..

Skang dia da pandai noty2 jugak..selalu kacau sy time keja dgn mms yg......

Tp takpe..gangguan dia selalu buat sy tercelik mata balik time tgh kerja..
Ilang segala stress...

Jadi..manalah sy mampu...kalau xda dia...sebb...

dialah sipencurik hati saya...
dialah pendengar setia saya...
dialah alarm clock saya...
dialah reminder saya...
dialah diary hidup saya...
dialah kegembiraan saya...
dialah big fan saya...
dialah financial counselor saya...
dilah sumber inspirasi saya...
dialah satu2nya manusia sekarang ni yg saya tak malu or segan utk busuk2 didepan dia...


so kepada budak yang merajuk dgn sy tue...

sorry bby syg..didnt mean to sleep while you are waiting...

but trust me..kamu sentiasa yg teratas...

No comments: