Monday, September 21, 2009

ary...ary...

Malam raya...aku wat hal lagi dgn org tuh...jahatnya aku...bukan sebb apa pun..salah paham tentang makcik cleaner jerk..tapi percaya atau tak..itulah kes gado kami yg paling teruk setakat ni...naseb bukan terjadi time dia nak berangkat ke sini..kalau idak..tak merasalah aku org tuh ada disamping lagik...huhu..

padan muka aku pepagi raya bila aku kol orang tamau angkat...sudahnya bila tengahari dia dah angkat tepon hati rasa sayu sebb tawu aku dah buat org nangis, dah buat malam raya dan pagi raya seorang manusia tuh penuh sedihan dan kesayuan..mesti muka putih tuh kemerahan2 dgn mata yg bengkak..dia ckp tanak diganggu..tapi naseb aku nih jenis yang tak paham2 bahasa..ganggu jugak..bukan apa..hanya nak memohon maaf atas salah aku yang makin hari makin melampau tuh..rasanya kalau aku ikut permintaan dia supaya tak mengganggu..memg aku akan kehilangan org tuh..lagipun tanak merosakkan keseronokan orang tuh menyambut raya..jadi terkial kiallah aku memintak maaf dalam phone tue..

tapi harini org tuh ok..bila dah jadik mcm ni..aku makin sedar sejauh mana dia syg aku..jugak sedar sejauh mana aku syg dia "wink" "wink" ...hehehe..jadik dekat sini..

Thanks baby for loving me that much..thank for still love me even i keep doing mistake and hurting you..even sometime i think i dont deserve someone like you and you deserve someone better then me...but i know i dont have the right to judge and decide for you..coz knowing you worried about me is like knowing you always love me..thanks for your sincere love and care to me..im sorry for every little thing im doing wrong and make you hurt..but trust me..i love you more and more everyday..Selamat Hari Raya..n Maaf Zahir Batin...xoxo..

2 comments:

violet said...

dunno wut 2 comment..speechless..hm..no comment.

Ary said...

baby...i love u..