Sunday, September 27, 2009

uhuk...uhuk...


sumthing happen today...

tengah seronok2 cuci dapur..tetiba rasa perut bergelogak...rasa mcm nak termuntah..masuk bilik ckp2 dgn kakak..tetiba rasa mcm mau berak...kebetulan tak mandi lagi..jadi terus menuju ke toilet utk mandi dan buat apa2 yang patut..sekali...habis semua kuar apa aku makan pagi td..then cirit birit selama 2 jam..asyik ulang alik ke toilet jerk.pastu rasa badan seram sejuk...kakak kata aku kena food poison..dia suh aku minum air jerk..mungkin aku tersalah makan..coz kakak makan benda sama aku makan..dia still elok jerk..tp pk2 balik..mungkin sebb aku balik kul 5 pagi n bangun kul 9pg..jadi badan sedikit tak cukup rehat...then buat plak keje teruk...

tapi serius..aku tak pernah muntah2 ni..kalau cirit birit tuh biasa lah..coz aku de gastrik n tokleh makan pedas..makanya tiap kali aku makan pedas comfirm sakit perut..huhu..

apa pun..terima kasih kepada yang consern...hehe..sebb skarang perut sy mcm da ok..