Sunday, September 20, 2009

After a month...


Selamat Hari Raya kekwn..

Sorry sebb mcm lama tak update...
Busy sket dgn kerja ditambah dgn nak raya n siap2 nak buka puasa...
So aku mcm takde masa nak ngadap tenet..
Apapun..pada yang hantar sms, email,kad raya...

Terima kasih Banyak..
Terutamanya kepada bos aku sebb bagi aku cuti empat hari..
Yang pada mulanya aku ingat aku langsung tak dpt balik..
Last2 aku dgn si qaseh hari sabtu pagi dah dalam perjalanan balik kedah...
So skang aku berada di kedah..Hari Rabu baru keja balik..4 hari cuti..
Tapi Alhamdulillah dari tak dapat langsung kan...huhu..


Apa2 pun..


Kepada Kawan2 yang mengenali diri saya..

Juga pembaca blog nih kalau kut ada yang terasa hati..

tercaci termaki..terkasar..

Harap dimaafkan..


SELAMAT HARI RAYA

MAAF ZAHIR BATIN..


No comments: