Wednesday, May 20, 2009

if only...


Harituh..masa bebudak tuh nak balik..aku lepak dekat kolej...kunun tido beramai2 ler sebelum berpisah kan...ingat nk tgk muvi beramai2 jugak..sekali takde stok muvi seram..skali diorg paksa ( paksa ke?..ehehehe) aku tgk muvi nih...diorg ckp sedih lah aperlah..time tuh dah kul 1 @ 2 pagi dah..so dengan sebb kepenatan baru balik dari cameron..so aku tgk muvi nih dlm keadaan ngantuk dan separuh sedar...tp mcm alert lah utk certain part...makanya sedih yg mereka gambarkan pada aku ala2 bisa buat tangkap leleh tuh pun..mmg tak menjadi even lagu muvi nih sgt best...

so 2 @ 3 hari lepas tuh..bila aku de peluang utk download muvi nih..aku lihat balik..ha ah...sgt sedih cerita nih..cuma blum bleh buat aku nangis la...entah kenapa...cerita mengenai seorg lelaki...yg tawu dia cuma ada masa sedikit ja dgn gf dia...pada mulanya dia bermimpi si gf yg mati..tapi semua yg terjadi dlm mimpi dia jadik kenyataan..so dia decide utk berada disamping gf dia tuh...sampai akhirnya...dia yang mati...syahdu kan...tapi serius..lagu2 dlm tuh best..mana taknya..yg berlakon dan menyanyi adalah si jennifer love hewitt..yg berlakon dlm ghost whisper tuh..bagi aku cerita nih lebih best dr the note book..n sama sedih dgn p/s : i love u...muvi nih ngajar kita utk menghargai benda2 kecil yg jarang2 kita sedar dlm hidup kita..dan jugak menghargai org lain...sebb walau mcm mana pun kita gigih bekerja..mencari duit..kita tak akan diingati sgt kecuali bagaimana cara kita menyayangi org lain dan menghargai...

so pe lagik kwn2..pakat2 ler pi search n download muvi nih...crita lama..tapi aku baru tawu kewujudan dia sekarang...kesiankan...hehehe...adios...

No comments: