Monday, May 18, 2009

cuti...

YayY!!...

skang aku berada dikampung halaman...utk cuti yg sgt sedikit dan ke-limit-an tahap frekuensi maxis broadband yang sedikit mengecewakan..makanya..agak susah aku nak meng-update blog aku ini...tapi aku cuba..

kalini first time bawak qaseh balik kampung..sian dia..sepanjang perjalanan balik kampung dia mcm nebes ja..makan pun takmau...hurm...kesian anak berbulu aku kan...

sorry qaseh..harituh qaseh tanya dadee pasal bf kan..nih dadee mau
bawak qaseh jumpa oyen lah nih...


aku plak next week dah nak start praktikal dekat dewan bahasa dan pustaka...so cuti sem aku hanya 10 hari..gudluck utk diri aku sendiri...moga2 bleh dapat kerja terus...walaupun kedudukan dewan bahasa itu adalah ditengah2 ke-bizi-an kota..urghh...sgt aku tak suka...( daku dahagakan keharmonian dan ketenangan)..ehehe...

miss my lil-baby-love so DaMn MUcH..lagik 2 hari genap ler seminggu dia balik..hurm...nanti hari berganti tahun..mintak2 masing2 takkan byk berubah kan...nih buat aku tak sabo2 nk pegi melancong ke sabah nih...hahahaha...another suprise?...HEHE..entahlah labu...mylove jaga diri bebaik ya...

apa pun..eppy holiday semua...ada topik yg aku nk bincangkan..tapi mcm tenet nih sgt slow jak..so..len kalilah eh..

thanks for visiting my blog...

adios...

No comments: