Monday, October 05, 2009

1460 + 365..


i got very perfect birthday start this year...

thanks kakak...mira..anis...for damn early birthday suprise..( pukul 8 mlm 2/10/2009 diorg buat suprise dkt aku)..memg tak dijangka..yerlah..awal nak mampos kan...dah ler sebelum tuh akustress gila dgn last cust aku dpt..smpi2 umahmira aku duk membebel tetiba ada kek..huhu..diam kejap tgk kek..tersedar diri da tua..bak kata mira akhir ko tua balik setahun..hahaha..

Thanks baby..for the whole day birthday wish...i love the present..walaupun hadiah smpi lambat..still you are the best present i got...huhu...tak sabar tgk hadiah yg satu tue..(u know i know rite...ehehehe)

And of coz..thank you Maxis...coz tetiba jerk abah aku yg baru booking Iphone yg dapat dlu dr org lain yg booking and bayar deposit dah lama..huhu...dan erti kata yg lain..perjanjian setan ku berjaya dgn abah..cuma abah amik iphone tue dekat alor setar..so comfirm le aku dpt tue time abah turun kl nnt..bukan sekarang..( xpa..at least benda dah ada kan..muahaha..sket hari akan ku gariskan wish list aku disebelah kiri itu..)..mmg aku mintak tue dr abah utk hadiah harijadi..cuma tak sangka akan dpt secepat tue..yerlah...tugas aku membuatkan aku aware yg iphone tue skang ada masalah stok dkt maxis dan seluruh dunia..jadi tak harap sgt dpt bulan ni...tp dpt jugak....syukur..

da rest..

Empty half day but not empty heart..like i said..i know i always have place to go and place to told..at least this year im quit lucky...sebb tak pyh menganggur lama2...ada kerja..ada org syg..hehee..

And thanks for those who remember and wish for my birthday..sorry kalau tak sempat reply...terutamanya yg dlm fb n friendster..coz skang aku dah jarang2 menjengguk ke situ.

itu saja...Happy belated birthday to me..Syukur kerana masih diberi nyawa utk bernafas dibumi Allah ini..

1 comment:

violet said...

em..xsabar tgk hadiah yg satu lgi yer?...juz wait..ala..biasa jak 2 pun..nuthing special lar.