Saturday, August 22, 2009

ting tong..ting tong..

Dah lama aku tak....

layan dvd secara marathon...

lepak surf tenet dekat starbuck...

shopping tak hengat swap2 kad kredit...

hari2 jugak kuar lepak balik pagi2...

tido seharian...

main game ja seharian..

mcm byk plak...hurm..life skang dah berubah..aku pun dah keja.. bukan mcm dulu time blajar..tanggungjwp pun dah byk sket...ada anak kucing yg harus dijaga makan minumnya...ada hati anak orang yang harus aku jaga dan amik berat...tokleh memain lagik..tokleh gatal2 bijik mata usha2 awek lagi...tokleh suka2 mintak no phone awek lagi...tokleh suka hati shopping lagi ( aku gak yg request dgn abah takmau lagi kemudahan tue)..nk beli paper pun pk dulu dlm otak cukup ke duit..tokleh malas2 lagi...makanya..smlm sis majuk bila setelah 3 bulan aku tak kontek dia..

3 kali kol tak diangkat akhirnya..msg smpi..

sis : penting lg ke...

aku : sis majuk dgn lil kan?..

sis: org bz lah..huh..

aku : sowi...lil bz sgt...

sis : alasan selalu...

tawu...perkataan sorry kekdg tak boleh memaafkan setiap kesalahan kita..jadi apa harus lil buat?..."sigh"

harap sangat waktu setiap hari bukan 24jam...biar panjang sket..supaya semua benda dpt buat..

No comments: