Sunday, August 16, 2009

hari kwn...


erm...aku lupa..

bulan ni bulan ogos...9 tawun dulu..aku dgn 12 org teman seroomate bz2 buat kad...untuk dibagi pada semua kwn2..ala2 dlm kuch kuch hota hai tuh...shah rukh khan bagi tali apa tah for friendship day..time tuh femes tali yg pintal2 tuh..then ikat dkt tangan..tp kami tak weti buat tuh..jadik..

kami buat bookmark saja..byk kami buat..tak ingat jumlah berapa..tapi atas tuh kami tulis kata2 semangat...sebb time tuh dah nak spm..lagipun first time..nak sambut hari kawan2...bila dah siap..kami duduk depa gate asrama..bila semua bergerak nak pegi skolah..kami bagi sorg 1 bookmark tuh..best bila org puji chantek...

sekarang bila teringat balik..dah dekat 10 tahun rupanya..sejak kali pertama aku sambut hari kawan..masing2 pun tah ke mana2...ada yang telah meninggal dunia pun...mas emilia mas wari..meninggal dunia 2 bulan lepas sebb kemalangan jalan raya dlm keadaan dia mengandung.. innalillahhiwainlillahhirojiunn...yang lelain ili ajla,sherly,shah,daus,nani,otai,yana ( baru mlangsungkan perkahwinan ) , farisha, yang, awatif, chito semua tah kemana2 dah..ada yang masih berhubung melalui fb..friedster..tp kalau jumpa..belum tentu dpt borak mcm dulu...

apa pun..masih belum terlambat rasanya utk wish selamat hari kawan pada mereka2 yg jadi kwn aku..mungkin...aku tak sesempurna mana untuk jadi kawan yang terbaek...sebb tak semua manusia itu terbaek..tapi aku tetap mau cari kwn lagi dari musuh...

makanya...selamat hari kawan pada semua...

No comments: