Saturday, August 30, 2008

the sms..

wrote on 22 august..never post..
sms between me n princess on 17 August to 19 August..


princess (hr ahad mlm) = "u..beli apa k org kawen 2?awat xcall celcm?mxis xdak line kat umah i"


no msg reply from me..


My msg on sunday = “u,da blk sni ke”


Dia xreply


Harini… ( 19/08/08 )


Princess = I blk khamis ni


Me = lamanya holiday.


Princess = huhu..jgn jeles na..kames bru blik


Me = I kat kdah jugak.watpa nk jeles..


Princess = huh?u!xgtau pun?owh lupa..i da xpenting pun


Me = erk?i penting ke bg u?


Princess = fine!


Me = I bru smpi ja..brtolak pg td..parent I pi ambik.bkn xnk bgtau..i xrasa u nk tawu pun..huhu..


Princess = huh..bgtau pun dak..da pandai2 read my mind..i noe u try to avoid me…!


Me = u miss me?


Princess = ya..dfinitely..


Me = how r u?


Princess = ces..bru nk tnya?hmm,xsht..nk dmam dah ni,pnat kenduri..xckup tidoq


Kan aku kata..aku tak contact dia mesti dia demam..


Me = I da agak..minum air byk sket..u mls minum air dmam la..pnas kan skang..


Princess = 2 ja taw advice..balik kl bila?


Me= nnt advc lbh2 u kata I mak nenek..hr sabtu kut blk.u kat mana ni?


Princess = kat pokok sena,dats y txt u pkai maxis..huhu..ingt nak ajak balik dgn I kames ni..i da amek tiket


Me = xmau blk hari sabtu?


Princess = da amik tiket la..



Me = burn la..i buy u new 1..Saturday


Princess = call me..



i called her...damn i miss to hear her voice...lma jugak aku tak tepon..since i read her shout out on friendster...i dunno y..aku takde lah mcm berkecai hati sgt sebb aku mmg da agak ni yang akan jadi....huhu..tapi agak rasa mcm terkejut..mcm rasa hati aku ckp kat diri aku..ary..skang da terang2 jawapan dia utk semua soalan ko..udah2 le tuh..berenti...so..aku cuba utk berenti buat semua benda yang aku da biasa buat...yerlah..aku takut kalau aku still mcm dulu..aku takot aku asyik berharap..aku takut aku makin syg dia sampai tak bleh kontrol...aku takut aku jugak yang sakit nanti..so dari aku boleh terima semuanya sekarang atau keadaan jadi makin worst..better i try to stop..juz let her happy..lagipun aku sendiri tak sanggup nak heret dia masuk dunia mcm aku..biarlah aku saja yang syg dia..so tak bertambah dosa yang sedia ada kan..huhu...at least i will never loose her...like i loose my past....

dia tak dpt balik dgn aku sebb da janji dgn kekash ati dia.its ok..lagipun aku bz bangat..takleh nak balik sama dgn dia hari khamis...rasanya agak lama aku tak jumpa dia..hurm..almost 2 week..last jumpa before aku pegi langkawi 31hb bulan lepas...then lepas balik langkawi ada gak dia turun shah alam..tapi aku sengaja tanak jumpa...huhu..siap buat instruction lagik utk dia pegi amik choc...haha..sory u..time tue i rasa mcm xredi sgt nk jumpa u masa i duk pk2 lagik pasal shout u..tak marah pun..cuma..mayb nak buat suprise kat u..wif da word..da gift..da card i make by my self...u must be beautiiful wearing da pario..kan?...huhu..da le plan nak jumpa kat kedah pun tak dpt jumpa..aiseh...tuh la ary..sapa suh masa dia bleh jumpa ko..ko lari..kanpadan muka..takleh jumpa dia..haha...

anyway princess...i miss u so much...

No comments: