Monday, September 01, 2008

friday nite,avril concert..

thanks gods..akhirnya dpt gak pegi konsert tue..walaupun tak minat...tapi since aku da lama tak jumpa dia..n kitorg pun da plan lama dah utk pegi konsert ni..dpt tengok muka dia terpacak kat depan pintu keta aku da cukup lega..konsert tue takda la penting sgt.. tp utk jumpa dia..tuh yang penting...sebb mcm byk je cerita aku nk dgr dari dia...seriusly..i miss diz girl..
the pass for da concert
masa on da way nk pegi amik dia..aku tersesat dkat ampang jaya..jem gila kat situ.. pastujalan jem nak ke steben lagi..(sebb da janji nk amik dia kat situ)..jam pulak da pukul 8 walhal konsert start pukul 8..akhirnya aku smpai gak depan steben..tapi dia belum smpi lagik..risau aku..tapi akhirnya ada gak muka dia muncul kat kereta aku..huhu..lepas amik dia n bertemu dgn bakal husban dia..kitorg on da way ke stadium merdeka..terus je aku tanya dia apa yang jadi kat dia.. damn!!my princess really in hurt..muka dia,mata dia..i really wish i can do sumthing to help her..all i can do at the moment is holdng her hand for a while..
rupanya dia pun tak tawu kat mana stadium tuh..huhu..lepas drivin dlm hujan lebat n jem..plus tersesat..finally kitorg jumpa jugak stadium merdeka..tapi tak tawu kat mana nak park..aiyoh...pusing2 akhirnya dpt parking..skali nk ke stadium pulak jauh..hahaha..walking time..da smpi depan stadium kitorg salah entrance pulak..tuh la tiket mahal sgt..hehe..cr2 entrance port nak duduk yg best plak da takde..tak best tul..tuh le sapa suh pegi lambat kan..tapi nak buat mcm mana..byk sgt halangan yg kena lalui..

from purple zone view

apa pun..memang happening konsert tuh..cuma bila org2 yg takde minat sgt dok tgk..takder la kami mcm terlompat2 atau terjerit2..hehe..kushuk je aku nengok dia..harap dia bleh happy..bleh lupakan semua masalah dia..walaupun si avril tuh byk nyanyi lagu2 sedih yg mcm terkena dkat dia...walaupun kekdg asyik menguap..kos dia baru je smpi dari kedah..tp dia nk pegi jugak dgn aku..sian dia,letih..penat2 kena kuar dgn aku pulak sebb tiket da beli..thanks sgt sebb u can make it to be there with me..lpas ni da taktawu bila i dpt jumpa u lagik..

outside da stadium after da concert

kitorg ingat nk kuar konsert awal..taknak tunggu smpi habis..nk kuar lepak2 jap before balik...sekali konsert tuh sebenarnya habis awal..around 1030 dah habis..so terus blah dr situ..ramai gila org kat situ..dah le hujan..tapi sempat lagik kami beratur amik poster..hehe..mcm le minat sgt kan..tp mcm ada je org yg akan teradd avril2 fan club dlm fs..yang pasti bukan aku..hahaha... :P

bila dpt kuar dr kawasan stadium..terus aku bwk dia ke area klcc..bwk dia lepak makan dkat padi house..around jalan p.ramlee .. sebb kami masing2 da lapar giler.. dia pun makan pagi tadik je.. padi house mmg nice place.. sesuai dating..kami?..hehe.. naa....

wondering wut u think


sempat snap gambar nie masa dia tgh kushuk tgk org kat bawah..i luv diz picha..tuh sebb aku tak upload dlm fs..sebb aku tanak share gambar ni dgn org lain..mmg betul org kata..satu gambar boleh menceritakan seribu cerita..juz like diz..da sad things..da moment..tired.. n everything.. but still all i can do juz to be there for her..listen everything to make her calm.. try to make her happy.. i even gve her my phone to let her messaging da bf..walaupun aku bkn sebulu sgt dgn si bf..huhu.. i wish.. i help her a lil bit...because dats all i can do for my princess... that the only things i can do for some1 i luv.. coz i juz want to see her happy.. i dun want to see her crying.. cukup la dgr dia nanges dlm phone haritu.. serius..hati ni sakit sgt bila dgr dia nanges mcm tuh..sakit utk tgk org yg kita syg menderita..tapi ape je aku mampu buat kan..tuh sebb aku suh abid utk terus kuat..terus sokong dia..jgn putus asa..paham keadaan dia.. jgn salahkan dia. jgn push dia..do sumthing dat i cant do..sebb aku tak boleh buat lebih dr tue..sebb aku bukan abid..aku bukan org yang dia syg..aku bukan org yg diharap akan selamatkan dia...aku bukan org yang dia harap akan ada disisi dia...aku cuma seorang kawan.. yang mampu aku buat..cuba ada dgn dia..n cuba gembirakan dia.. dengar segala-galanya.. mungkin ramai org tanya..kenapa aku buat mcm ni..kenapa aku syg dia sgt..apa yang aku bleh jawap..takde apa sebb pun untuk aku syg dia.. walaupun aku tawu dia takkan terima aku.. cuma bagi aku..dia adalah antara insan terpenting dlm hidup aku..yang aku nak sgt tengok..dia gembira dan bahagia...tue je...
lagipun.. shes my only princess...












No comments: