Monday, May 10, 2010

Im back..

Maaf diatas kehilangan sementara blog nie..

Khas kepada mereka yang setia menjenguk sini dahulu..terima kasih utk sokong anda kerana sudi membaca...

Bak kata sahabat terbaek saya..semoga berjaya didalam proses menampal dan memperbaiki hati..

Ya...kehilangan sementara saya adalah untuk menampal dan memperbaiki hati..

Pada yang selalu membaca belog ni..mesti paham apa yang terjadi..

Saya baru melalui fasa hidup saya utk menjadi manusia yang lebih matang..untuk memahami hakikat kehidupan..

Sakit..biasalah..tapi orang kata sakit itu penghapus dosakan..

kekdg kita harus jatuh..dan jatuh lagi..sebelum bangun melangkah dan berlari..

dan sekarang saya dalam proses bangun dan melangkah..

Terima kasih pada para sahabat..yang setia mendengar walaupun kekdg mesti menyampah mendgr raungan sy..huhu..

Anda yang terbaek..anda tawu siapa anda semua..sila tepuk tangan utk diri sendiri..

Maaf..diatas tindak tanduk yg kekdg mcm budus..itu proses kelemahan sy..

Tapi sejujurnya..jasa itu tak mungkin dpt dibalas smpi mati..

Disitu sy makin pelajari makna seorng sahabat sejati..untungnya sy bukan mempunyai seorang sahabat sejati..tapi sy ada byk..

tepukan kepada Mas..Scut..liz..Fana..Mira..dan anis..tak dilupakan ayien dan Ju..makna persahabatan ini tidak dapat dijual beli..

Juga eddie..sebb sudi berkongsi nasihat..i admit im still young..sila tunjuk ajar!

Abg razzi..kata2 itu sememangnya bermakna..diakui kata2 itu yg sy jdikan panduan utk bangun..

Juga pada insan2 lain memberi semangat utk sy bangkit dan berlari...

Tak lupa pada Yang Maha Esa..Semoga diberikan petunjuk serta dikuatkan hati ini..untuk tabah menghadapi segalanya...Saya tawu ini adalah ujian kepada saya..Syukur Alhamdullilah diatas nikmatmu ini..

ok..dah lepas part sedih2 ni..

let move on kan..

So dgn ini di-istiharkan sy single..heheheh ( gelak jahat )

Saya dah bebas dari alam menjaga hati, majuk2 dan jiwang2 karat buat masa skang..akan datang?..hurmm..belum pasti..huhu..

so lepas ni..rasanya dah xda sgt unsur jiwang kut dlm entry2 akan datang utk blog ni..lebih fokus kepada kerohanian..chewah..

Takdaklah..lebih kepada general kut..sebb sy syg blog ni...byk kisah hidup ada dlm ini..rasanya sy akan publishkan semuanya balik..sebb?..past is past right..delete mcm mana pun..dalam hati dan otak tetap ada kenangan tue..so dari mengelak lebih baik tempuh jugak kan..

Cuma bila nk publish..hurmm...nantilah..bila sy dah cukup kuat dan gagah..dah mula berlari riang ria..baru saya buat..

Jadi ayuh..kita berdansa..

erk..sorry..fb je tak mampu bukak lagi..kenapa?..

Nantilah..bila ada sebb..saya activekan balik..ok..


No comments: