Monday, May 17, 2010

i wish i can smile again..

Smlm...

Baca balik email2 tue smua..da xnak baca..tapi biasalah..aku kalah sdikit nk lwn ni..

Its been a month now..

Walaupun terpaksa akur..walaupun mcm menerima..tapi serius..mata nie mengalir lagi..

Sakit sgt rasanya..

Kalau sakit ini adalah pengorbanan i utk kebahagiaan u..

Ok..

I wish u happy...i dah xkacau u lagi..

But seriously..i cant stop loving u until today..

And when u told me u cant be there for me anymore..it just like..u dun want me to disturb ur life anymore..like you ask me to walk away from you life forever..

and ok..

i wont do that anymore..i prove that already..until now i never disturb u anymore rite..

Hate you?

You dont know how much i wish i can hate you now..

But i cant...and its hurt me so much when i try to hard to hate you..

Mmg u xsehebat mana..xsebagus mana..tapi itu siapa diri u..n i syg u sebb siapa diri u..

Sangat sakit rasanya...untuk kuatkan semangat...untuk tahan rasa kecewa..untuk bangun dan tersenyum depan orang..untuk pura pura that im ok..untuk pujuk hati terima kenyataan..utk fokus sedangkan dlm fikiran hanya tuhan yg tahu..untuk lupakan dia yg tak mungkin ada dgn aku lagi..untuk buang perasaan sayang..

I know...in my life..its not about myself only..i have other people who cares and love me..that y im still here..still alive..still walking in this world..still can make fake smile..

I also know..kasih syg tak boleh dipaksa..org dah tak syg..kita kena terima tue..

Jadi

Tuhan..

Tolong kembalikan semangat saya...jiwa saya..kegembiraan saya..hati saya...diri saya..dan yang terpenting siapa saya sebelum ini...

Kalau ini adalah petunjuk dariMU..tunjukkanlah petunjuk itu..hilangkanlah rasa sakit ini..

Tolonglah...sakit ini kekdg tak tertanggung rasanya...

No comments: