Thursday, April 15, 2010

Yang terakhir utk dia..

Dulu bagi saya

Dialah sipencurik hati saya..
Dialah pendengar setia saya..
Dialah alarm clock saya..
Dialah diary saya..
Dialah reminder saya..
Dialah counselor saya..
Dialah financial adviser saya..
Dialah big fan saya..
Dialah yang suka pujuk saya..
Dialah yang sumber inspirasi saya..
Dialah semangat saya..
Dialah kegembiraan saya..

Tapi mulai harini..saya da hilang "dia"..saya da xda semua tue lagi..saya akur permintaan dia..walaupun sakit..walaupun pedih..walaupun dalam keadaan sekelip mata.. saya tawu itu hak dia dan itu satu kenyataan..kenyataan yg ditetapkan Allah S.W.T..walaupun terkilan dengan cara dia hilang dari hidup saya..saya xpnah dapat benci dia..sebb kasih syg saya pada dia sampai bila2..xda pernah berubah..sebb dialah slama ni pelengkap idup saya..yang terbaik pernah saya ada..yang tiada salah silapnya..walaupun perasaan dia bukan lagi untuk saya..thanks for that "joy"..even for a while..kesempatan itu ibarat kegembiraan seumur idup saya..walaupun saya hilang tue semua dalam sekelip mata..saya harap dia bahagia..harap dia dapat yg lebih baik dari saya..sebb saya tawu..saya bukan yg terbaik utk dia..

I do hope u can still be my friend..kecuali kwn2 terbaek i yg i ada sekarang..u adalah salah seorang dari mereka..please stay as a frend..sebb i dah hilang seorang kekasih..i xnak rasa kehilangan seorg kawan..

No comments: