Wednesday, October 15, 2008

harini..chat dgn dia lepas berapa hari tak chat...damn..aku mmg tak bleh tahan dr tegur dia..aku dah cuba mcm2..siap uninstall ym lagik..tapi tetap tak bleh tahan diri aku dr cari dia..y..pasai pa ary..tak bleh ka biaq dia sat sehari dua..biaq dia pikiaq...


aku perasan dia mcm nak elak dr aku lately..entahlah perasan aku sendiri ka hapa..tapi aku rasa its bout time to make everything clear kan..dari aku terus meletakkan dia sebagai priority aku..sedangkan aku ni cuma option utk dia je..better aku clearkan status aku dlm hidup dia..takderlah aku mcm berharap terlampau sgt..i tawu u..finally i akan sakit jugak..kapel ke..tak kapel ke..tetap sakit..sebb walaupun kita takda apa2..kita dah lebih dr mcm kawan kan..betul tak..cuba u pk sendiri..i tak payah ckp apa yg menunjukkan kita ni lebih dr kawan...sebb kita je yg tawu..sebb kita je yg ada masa tue..so kalau u anggap i dgn u kawan sahaja..then y u give me a hope wif ur luv word n cares... kenapa pujuk i masa i tgh marah dan merajuk dgn u..kenapa u nak jeles masa i kuar dgn org lain...kenapa u ckp u syg i..sedangkan u takde maksud macam tuh..or i just a place for u to have fun..to get attention when ur bf not been around u...


u..tak cukup ke apa yang i buat utk tunjuk betapa bermaknanya u bg i..tak cukup ke i tunjuk mcm mana i syg u..tak tunjuk ke rasa hormat dgn hak u yg i tunjuk..i tak pernah buat apa pun yg boleh menjatuhkan maruah u walaupun ada je peluang utk i buat..i tau..u takut..kalau nanti kita dah kapel..i akan buat semua tue..im not ok..i bukan org yg mcm tue..i bukan org yg paksa org lain buat benda yg org taknak buat..

No comments: